Totaal aantal Berichten: 9915
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Als je er 12V op zet moet hij in ieder geval bewegen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
F.SvM schreef:De thermische volt meter kan ik die testen of lukt dat alleen bij draaiende motor.
VgF
Dat ding gaat bij mij alleen omhoog zodra de motor loopt.
Op contact doet ‘ie niets. Hoort dat zo?
Eigenlijk lijkt het me ook wel handig als ‘ie spanning aangeeft bij alleen contact.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9156
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
De meter controleert de werking van de dynamo, niet de accuspanning.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
jantje1948 schreef:Als je er 12V op zet moet hij in ieder geval bewegen.
Hij beweegt niet als ik er plus en min opzet .
Dus denk dat hij kapot is morgen maar eens effe naar Dibbert
Mensen bedankt
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
De sleutel boven de luchtinlaat zweeft zelfs nog
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Heel mooi dat er weer vorderingen zijn en alles langzaam weer bij elkaar komt. Succes!
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wie kan mij helpen aan de origine steun voor de luchthoorn
Hier zijn vele variaties in wie o wie heeft er 1
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Heb een bak met wat los spul, dacht dat er zoiets in zat.
Ik check.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Ik heb wel zo’n steun, maar daar zit wel een hele auto aan vast.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Dit is een vrij grote plaat driehoek vormig
Deze plaat is alleen in de eerste twee jaar geleverd
Ben benieuwd naar wat jullie hebben.
Heb nu voor nood maar een beugeltje meegenomen bij Dibbert .
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
serie 1 prestige ‘81
deze komt dacht ik uit mijn serie 2…. (zit bij mij nu anders) (of is dit een andere steun ??)
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die onderste is idd hoe het in elk geval in een serie 2 zit.
Echter dit is alleen het gedeelte waar de hoorns op zitten. De compressor zit nog op een andere beugel, waar deze weer bovenop zit.
Hopelijk een beetje zichtbaar.
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
helaas heren ik zoek een andere steun.
bedankt voor de moeite!
even wat foto’s
radiateur ook weer op de plek
ben alleen niet tevreden de bedrading bij de lunulle zit te strak dus morgen effe weer overnieuw.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Frank, ik weet niet of je je ventilator probleem nou bij de Prestige hebt of de break, maar ik plaats hem hier.
Probleem: lage snelheid draaien beide fans, hoge snelheid draait er maar 1.
Dus, serieel werkt het wel, parallel niet.
Ik weet niet welke van de twee fans er nou niet draait, maar de werkwijze is hetzelfde:
Er is geen specifieke voorkeur waarin je onderstaande kan doen, maar ik zou beginnen met het relais zelf, die willen nog wel eens ‘blijven plakken’.
1: controleer afgaande signaal draad van onderste relais.
2: controleer schakeldraad van schakelcontact naar onderste relais.
3: controleer het relais zelf.
4: controleer signaaldraad van nadraairelais naar onderste relais
5: controleer aarde draad van schakelcontact.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!