

































Totaal aantal Berichten: 15731
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Mijn 79er 2400 GTi mocht volgens kenteken 730/1300 kg trekken.
Dit zegt het WPH over een 2400 (met extra fan voor aanhangers > 900kg):
En dit over de 2000 en 2200:














































Totaal aantal Berichten: 43375
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wat het boek zegt is leuk, wat op je kenteken staat is leidend.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dan mag er nu dus niet eens een dop op de haak met 0 kg
Maar misschien is het wel handig voor de RDW.
Gaan we er maar vanuit dat ze die gegevens daar ook hebben…














































Totaal aantal Berichten: 43375
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, alleen zetten ze tegenwoordig bijna nooit meer zomaar gegevens voor je op je kentekenbewijs. Meestal vragen ze om een verklaring van de constructeur… die moet je dan via citroen Nederland regelen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
H@ns schreef:Dit zegt het WPH over een 2400 (met extra fan voor aanhangers > 900kg):
Is er een plek waar zo’n werkplaatshandboek online is in te zien? Zou fijn zijn om deze informatie in context te zien, nu zou het een scan van iedere willekeurige auto kunnen zijn.
Ron
AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken
Nou, dat weet ik niet meer.
Ooit eens gedownload, waarschijnlijk op zoek naar wat anders.
Misschien kan je Google eens proberen. Ik zou dat ook moeten doen.
En aangezien ik aan het lanterfanten ben vind jij de info waarschijnlijk sneller…
O wacht! Op ons eigen forum nog wel!
https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/195465/#833711





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Thanks!
AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Benieuwd naar meer, ziet er super uit.
6x XM 2.1 TD, CX 2.5 GTI 1986




























Totaal aantal Berichten: 9492
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Ga je de voorschermen met boutjes bevestigen?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Yup, ik heb ook nog wat laswerk te doen achter de voorschermen, wat ik niet af kreeg voordat de koets naar de spuiter moest
AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken





Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010
- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Yup, ik heb ook nog wat laswerk te doen achter de voorschermen, wat ik niet af kreeg voordat de koets naar de spuiter moest
AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Krijgt die een andere kleur, nee toch? Op de foto’s lijkt het erg te glimmen voor een primer laag.
Die van mij was veel matter.
Grappig dat ze het hele raam afplakken, naar beneden draaien is toch veel makkelijker.
(tenzij je de gehele binnenkant ook moet/wil spuiten)