Totaal aantal Berichten: 28033
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb helemaal niets tegen de kleine wieldopjes, maar de moondisks winnen het zeker op een vroege serie 1!
Met af en toe afwisselen is natuurlijk ook prima optie.
Totaal aantal Berichten: 25928
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
snelheids metyer aandrijving is als eend maar eindeloos meer betrouwbaarder. Zal het niet zijn.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 7923
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- CX 2200 Super
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
- 2CV AZ
WD40 op de hoezen werkte helaas ook niet.
Ben bang dat het dan toch iets in de bak is… ![]()
@Jeroen die Daf bussen zijn gemaakt door Hainje en reden destijds door heel Nederland.
En vwb de wieldoppen, voorlopig nog even de kleine want ik heb mijn set moondisks nog niet compleet.
Totaal aantal Berichten: 7923
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- CX 2200 Super
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
- 2CV AZ
Van het weekend een ritje naar Frankrijk gemaakt van zo’n 1400km.
Daar is die kar wel op zijn plaats, lekker over de Routes Nationale en Departemental rijden is heerlijk met dat ding!
Buitenspiegel waaide boven de 120 wel steeds om dus daar maar een andere opgezet. Oude zat vastgerot en was niet vaster meer te zetten.
Verbruik van 1 op 10,5 viel me ook niet tegen eigenlijk..
DSC_4604 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4442 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4419 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4223 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4147 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4221 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4425 by CitroenAZU, on Flickr
Wat een fraaie foto’s. Brun Roquebrun lijkt haast de enige juiste kleur te zijn voor de CX gezien het palet ![]()
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3889
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Prachtige fotos. Geweldige kleur inderdaad. Denk dat ik mijn CX ook weer terug in die kleur laat spuiten tzt.
Hardstikke leuke auto. Ikzag hem afgelopen donderdag staat, echt een plaatje vooral in combinatie met die andere citroens in de directe omgeving.
Totaal aantal Berichten: 822
Geregistreerd: 08-05-2005
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Mooie foto’s, ik krijg meteen zin in de zomervakantie
.
Wieldoppen, links de moondisks, rechts de kleintjes. Auto om de dag andersom parkeren, heb je 2 CX-en
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Totaal aantal Berichten: 7923
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- CX 2200 Super
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
- 2CV AZ
@boeman ik heb daar serieus over zitten denken weet je, omdat ik er maar 2 had…
Inmiddels heb ik er in Frankrijk nog een paar gevonden dus ik denk dat ik binnenkort toch met 4 moondisks rondrij…
@pieterc Helaas heb ik je Ami niet voorbij zien rijden…
@Wouter Ja, best een fraaie kleur
@Nielsje Ja, mijn palet bestaat alleen maar uit Brun Roquebrun, meer smaken heb ik niet ![]()
IMG_4481 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4608 by CitroenAZU, on Flickr
Totaal aantal Berichten: 1464
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Oei Martijn, maar liefst 100 waar je 80/90 mag? Met je Nikon of mobieltje achter het stuur? Hopelijk zit de gendarmerie niet achter die bosjes ![]()
Wat een mooie foto: lekker comfortabel doorrijden en een lege weg voor de boeg. Radar love.
(P.s. Je voltmeter is wel aan de lage kant)
VrGrJ
Altijd in voor een conseil Citroën.
Totaal aantal Berichten: 7923
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- CX 2200 Super
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
- 2CV AZ
Met de Nikon natuurlijk, telefoon mag niet he…

