Totaal aantal Berichten: 25949
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Als je je foto extern host kan je de link ernaartoe tussen tags zetten en dan laat het forum m zien.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Dan ga ik het zo laten, ik merk dat mijn jpg bvb maar 40 KB is, die moet ik groter krijgen, als tenminste het aantal pixels ook niet begrensd is. Van een DS van ‘69 naar ‘extern hosten’, een halve eeuw verschil…
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 24-06-2025
- ID/DS ID19B
- XM 3.0L V6 Ambiance
opzich gebeurd extern hosten al wel wat langer dan vandaag ![]()
Je hebt een aantal websites die tijdelijk of met watermerk je fotos kunnen hosten. uiteraard wel weten wat je daar wel maar ook niet kan uploaden. het is immers openbaar voor iedereen.
Ik gebruik al ruim 15 jaar imgur voor dit soort dingen.
Daarna is het inderdaad met tags ( die boven in staan bij het opstlelen van het bericht. de link van je jpg tussen de twee tags in plaatsen. Volgens mij is dat BB code en bestaat ook al sinds voor de eeuw wisseling.
Ik had inderdaad gezien dat je imgur gebruikt, ik had vroeger de oude bucket, en voordien nog iets waarvan ik de naam kwijt ben ( ik ga al lang mee, mijn Philips MSX in ‘84 was niet mijn eerste ‘computer’
), maar vond het al omslachtig om voor het forum mijn ultra-grote jpg’s te verkleinen met FastStone Resizer.
Ik heb net gelezen van een moderator dat het forum een scheepslading per jaar aan bestanden verwerkt, en daardoor alles zo klein mogelijk wil houden, dus ga ik me maar aanpassen als ik grotere foto’s erop wil ‘flikkeren’
Origineel

Voorkant/achterkant (of omgekeerd?)

Resultaat


