2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
DS stuurlint opnieuw wikkelen: hoe gaat dat het best?
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25949
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 28 juni 2026 01:00 PM
  [ # 16 ]

Als je je foto extern host kan je de link ernaartoe tussen tags zetten en dan laat het forum m zien.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
LoMax
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 18-09-2011

Gepost: 28 juni 2026 01:08 PM
  [ # 17 ]

Dan ga ik het zo laten, ik merk dat mijn jpg bvb maar 40 KB is, die moet ik groter krijgen, als tenminste het aantal pixels ook niet begrensd is. Van een DS van ‘69 naar ‘extern hosten’, een halve eeuw verschil…

Profiel  
 
Koekjestrommel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 24-06-2025

- ID/DS ID19B
- XM 3.0L V6 Ambiance
Gepost: 28 juni 2026 02:49 PM
  [ # 18 ]

opzich gebeurd extern hosten al wel wat langer dan vandaag Wink

Je hebt een aantal websites die tijdelijk of met watermerk je fotos kunnen hosten. uiteraard wel weten wat je daar wel maar ook niet kan uploaden. het is immers openbaar voor iedereen.

Ik gebruik al ruim 15 jaar imgur voor dit soort dingen.

Daarna is het inderdaad met tags ( die boven in staan bij het opstlelen van het bericht. de link van je jpg tussen de twee tags in plaatsen. Volgens mij is dat BB code en bestaat ook al sinds voor de eeuw wisseling.

Profiel  
 
LoMax
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 18-09-2011

Gepost: 28 juni 2026 03:23 PM
  [ # 19 ]

Ik had inderdaad gezien dat je imgur gebruikt, ik had vroeger de oude bucket, en voordien nog iets waarvan ik de naam kwijt ben ( ik ga al lang mee, mijn Philips MSX in ‘84 was niet mijn eerste ‘computer’ Wink), maar vond het al omslachtig om voor het forum mijn ultra-grote jpg’s te verkleinen met FastStone Resizer.
Ik heb net gelezen van een moderator dat het forum een scheepslading per jaar aan bestanden verwerkt, en daardoor alles zo klein mogelijk wil houden, dus ga ik me maar aanpassen als ik grotere foto’s erop wil ‘flikkeren’

Profiel  
 
LoMax
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 18-09-2011

Gepost: 28 juni 2026 03:32 PM
  [ # 20 ]

Origineel

Voorkant/achterkant (of omgekeerd?)

Resultaat

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook