En de DS Mille Pattes van Michelin van Norev in 1:43
Gepost: 11 december 2004 02:50 AM

Super!!!

hij is er en nu eindelijk voor een redelijke prijs. Rond de 4 tientjes heb ik me laten vertellen:

http://www.dan-toys.net/bqimages/mille pattes.gif

gr. MArtijn

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 december 2004 12:12 PM
  [ # 1 ]

wow !!!  waar is die te koop? die wil ik graag voor aan mijn kerst lijstje toevoegen ..

edit/ ik heb de site al gezien waar ze hem verkopen. is 65 euro incl tax en verzendkosten.

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 11 december 2004 01:42 PM
  [ # 2 ]

BIEDEN MAARRRRRRRRRR…...

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=50244&item=6939476528&rd=1

..............................................

 

.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 december 2004 02:17 PM
  [ # 3 ]

tsja, 45 euro openings bod.. dat kosten ze op de site zelf ook.  Confused

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 11 december 2004 06:06 PM
  [ # 4 ]

Gaaf ding die mille pattes…. heb het ding mogen meemaken in de flevohof in ‘89… leukste was dat een normale DS break portiersleutel hem open kon maken Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 11 december 2004 06:18 PM
  [ # 5 ]

@Sans-Pareil: heb je het dan over het orgineel of over het model ?

Enneh, leip model. Hebbehebbehebbe ! Mr. Green

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 12 december 2004 03:29 AM
  [ # 6 ]

laat je hoofd niet op hol brengen

dat ding wordt door Norev gemaakt, en dat doen ze met duizendtallen!
geduld; houd mijn website in de gaten; die norev’s kostten tot nu toe rond de 30 euries; je kunt ze binnenkort gewoon in nederland kopen, bij marpytoys, op de namac beurs, etc.

er komen in de toekomst nog zóóóó veel mooie modellen uit dat je je geld hard nodig hebt; wat te denken van een croisiere chenille, of een Type A (hijghijg)

er zit trouwens een nare kant aan die stortvloed aan re-issues uit china:
de artisanale bouwers kunnen niet op tegen de prijs en kwaliteit van die modellen. en de collectie van menig verzamelaar wordt aardig gedevalueerd.
Deze Milles-Pattes (duizendpoot) is eerder door Calandre uitgebracht als kit (bouwdoos); kostte mij indertijd 50 euri, maar dan moet-ie nog gebouwd worden (kost twee spuitbussen verf, en uuuuuuuuuren tijd) Maar je hebt wel meer eer van je werk Very Happy

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 12 december 2004 01:36 PM
  [ # 7 ]
Lelijke Eend schreef:

@Sans-Pareil: heb je het dan over het orgineel of over het model ?

Enneh, leip model. Hebbehebbehebbe ! Mr. Green

Het origineel. Op de flevohof was er een museum ingericht en Michelin had dat ding aan de organisatie uitgeleend. Ding heeft geloof ik twee chevy V8’en van 400pk elk ofzo als aandrijving, en een ervan drijft alleen maar het testwiel aan…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook