Ik kan je de foto wel doorsturen maar daar zie je niet zo heel veel meer op. Ik heb het stuk er uit geknipt waar de CX’en op staan. Heb trouwens ook al een keer een Traction Avant gezien in Australie, BX’en, XM’en, echter nog geen DS of Xantia.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Hoi Freek,
er rijdt nog een lichtblauw metallieke CX rond in Stadskanaal e.o., en ik denk dat je die gezien hebt in die oprit. De onze is namelijk helemaaaaal niet fris, qua verf. De vorige eigenaar heeft zo hard gepoetst dat de blanke laklaag weg is, en daardoor verliezen we elke rit stukjes blauw. De auto wordt op het dak en de motorkap langzaam weer wit! En bovendien hebben we rechts twee deuren in twee verschillende kleuren blauw/groen erin zitten, vanwege schade. Kortom, een soort lapjeskat/toverbal. Maar wel fijn!
Grt,
Sander
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Rond 17.45 uur gespot op de A4 bij Schiphol; een zeer mooie CX 25 Prestige Automatic met kenteken TY-16-VP.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een CX Prestige in Cassis Nacré:

Totaal aantal Berichten: 448
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
De onze is namelijk helemaaaaal niet fris, qua verf.
Sander, maar da’s nu juist het voordeel van elkaar tegenkomen van tegengestelde richting! De hele verschijning zag er leuk uit.
Maar wel fijn!
En daar gaat het om! de mijne is zo heel fris ook niet meer, al zit het met de lak wel redelijk. Ze rijdt wel al weer 5000 kilometer (in anderhalve maand ofzo) heel bevredigend, en da’s het belangrijkst… Wel leuk idd, dat er meer liefhebbers in de buurt zitten. De klassiekerliefde lijkt zich hierin de buurt verder toe te spitsen op amerikanen en duitsers…
Corrosion sympa!

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Kijk net even uit het raam, komt er een prachtig mooie rode CX voorbij zweven
In elk geval type 2, met van die zwarte dingen waar ik altijd de naam van kwijt raak op het achterraam.
Gok dat het een GTi uitvoering was
Ik kan het “gespot en gepost Marktplaats topic” niet meer vinden, dus even hier:
http://www.bigolcars.nl/car.php?Number=243&SortBy=Brand - site zelf

- CX 25 GTi Turbo 2
deur63 schreef:Ik kan het “gespot en gepost Marktplaats topic” niet meer vinden, dus even hier:
http://www.bigolcars.nl/car.php?Number=243&SortBy=Brand - site zelf
is gewoon nog aanwezig
Arjan Verkade schreef:Kijk net even uit het raam, komt er een prachtig mooie rode CX voorbij zweven
![]()
In elk geval type 2, met van die zwarte dingen waar ik altijd de naam van kwijt raak op het achterraam.
waar dan? heb ook een rode met zwarte dingen of keek je thuis uit het raam? dan was ik het niet
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Arjan Verkade schreef:Kijk net even uit het raam, komt er een prachtig mooie rode CX voorbij zweven
![]()
Luxaflex!
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
icefire schreef:Arjan Verkade schreef:Kijk net even uit het raam, komt er een prachtig mooie rode CX voorbij zweven
![]()
Gok dat het een GTi uitvoering wasLuxaflex!
Lamellen!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

- CX 25 GTi Turbo 2
xm'metje schreef:Arjan Verkade schreef:Kijk net even uit het raam, komt er een prachtig mooie rode CX voorbij zweven
![]()
Gok dat het een GTi uitvoering waswaar dan? heb ook een rode met zwarte dingen
of keek je thuis uit het raam? dan was ik het niet
Was bij mij thuis idd, in ‘s-Gravenzande
Luxaflex in een CX? dat heb ik alleen maar in een DS gezien
Denk dat Wouter goed zit
Arjan Verkade schreef:
Denk dat Wouter goed zit
Wouter zit goed met de lamellen (buiten). Ik vond Luxaflex even grappiger maar was vergeten dat er idd DSsen met luxaflex (binnen) zijn.
Ik heb overigens ambivalente gedachten over de lamellen: toch stoer maar ook…....
off topic trouwens inmiddels
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
icefire schreef:Arjan Verkade schreef:
Denk dat Wouter goed zit
Wouter zit goed met de lamellen (buiten). Ik vond Luxaflex even grappiger maar was vergeten dat er idd DSsen met luxaflex (binnen) zijn.
Ik heb overigens ambivalente gedachten over de lamellen: toch stoer maar ook…....
off topic trouwens inmiddels
zijn ook luxaflexen voor een cx
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl