marco komt allemaal weer goed met jou xm deze schade is redelijk makkelijk te verhelpen
sterkte
Nou dan doen ze toch wel heel lang over het vervangen van die paar onderdelen hoor… allemaal dingen die je zelf in 10 minuten kunt doen.

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
kan nou de fotos zien… vraag me toch af hoe het gebeurd is? met een aanhangwagen achteruit rijdend verkeerd uitgekomen in een bocht? en dan nog ff flink doorgedouwd aan de diepte vd deuk te zien…
is n hufter geweest in ieder geval.
Harm schreef:Nou dan doen ze toch wel heel lang over het vervangen van die paar onderdelen hoor… allemaal dingen die je zelf in 10 minuten kunt doen.
laten we nou niet een welles nietes verhaal de van maken de dealer berekend dit dus het zou wel goed zitten
of het veel of weining is doet dan verder niet te zake lijkt mij
Ach.. als je alles aan een dealer vraagt is ‘t niet zo gek dat ‘t heel dramatisch klinkt
Harm schreef:Ach.. als je alles aan een dealer vraagt is ‘t niet zo gek dat ‘t heel dramatisch klinkt
Dit heeft niets met de dealer te maken… Dit is g..woon het zelfde systeem als waarmee iedere schade taxateur rekent. Invullen welke delen beschadigd zijn en dan of het puur spuiten is of ook vervangen en dan rolt daar vanzelf een prijs uit. Bovendien ben ik ook langs mijn goedkope spuit adresje geweest, en die komen op 2500 euro uit. Zonder prijzen op te zoeken. Zo heel vreemd is het bedrag dus niet.
Uiteraard bood hij aan om het met tweedehands delen te doen..
Uiteraard komt het allemaal wel goed, maar ik ben er wel goed ziek van. Vooral het vooruitzicht dat het koplampframe ws krom is…
Xsara_Coupe

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Die rode stukjes glas bewaard die op de grond lagen? Mocht je een aanhanger of auto treffen met kapot achterlicht kun je passen en heb je wellicht de dader…

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Zo op het eerste oog lijkt het dat je auto is geraakt door een boedelbak oid, zo scherp is de deuk. Ik denk dat je je grille nog wel kan oplappen, het is polyester, dus redelijk te repareren. Vooral je bumper zal moeilijk worden, zilvergrijze serie 2 bumpers zijn moeilijk te vinden.
Ik denk dat je ventilator-steun geen schade heeft. Die zit verder weg en het plastic vangt de grootste klap op
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Arggh.. zeer asociaal om ook niet even een briefje achter te laten.
Vervelend om je auto zo terug te vinden, de 24v laat je weten dat ze een dure is Ik ben benieuwd wat je gaat doen, een sloper in die kleur is wel te vinden (auswärts
). Eneuuh.. leer he
Viel spass
Dat is goed balen zeg. Zonder aktieve medewerking van de politie zal je echter helaas niet veel verder komen en de kans dat de wet er flink achteraan zal gaan lijkt me gering.
De vorige week werd ik zelf aangereden, maar daar was ik dan ook zelf bij. Een vriendelijk oud dametje, die meteen toegaf dat ze schuld had: haar aandacht was er even niet bij. Achterdeur gedeukt, spatbord iets ontzet, bumper vervormd. Totale schade 1 miljoen yen. De auto is all risk verzekerd voor 2.9 miljoen, dus kon ik meteen naar de dealer voor reparatie en dan zoeken de verzekeringsmaatschappijen het wel uit in hun eigen tijd en niet de mijne.
Mosterd na de maaltijd, maar ik heb altijd al mijn auto’s (en dat zijn er totnutoe zo’n 40 stuks geweest) all risk verzekerd, met in mijn achterhoofd net zo iets als jou overkomen is en ook de gevallen waar de andere partij niet over de brug komt.
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Jan-hendrik schreef:schade 1 miljoen yen.
€ 5900 dus
Maar weer is dit draadje afstoffen. Wie weet of er verschil is tussen een SX bumper met zwarte balk en een Exclusive bumper met meegespoten balk. En dan bedoel ik wat betreft vorm…
Ben benieuwd…
Trouwens morgen EINDELIJK de taxatie… Het duurt maar en het duurt maar.
Wordt er onderhand enigzins moedeloos van. Ik mis het rijden in de xm echt. Soort van ontwenningsverschijnselen ben ik bang
Heb besloten morgen na de taxatie de auto maar op te halen met schade en al, er een nieuwe koplamp in te duwen, er een SX bumper op te schroeven en voorlopig zo ff rond te rijden…
Kan niet meer zonder de dame!
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Maar weer is dit draadje afstoffen. Wie weet of er verschil is tussen een SX bumper met zwarte balk en een Exclusive bumper met meegespoten balk. En dan bedoel ik wat betreft vorm…
Ben benieuwd…
Wordt er onderhand enigzins moedeloos van. Ik mis het rijden in de xm echt. Soort van ontwenningsverschijnselen ben ik bang![]()
Heb besloten morgen na de taxatie de auto maar op te halen met schade en al, er een nieuwe koplamp in te duwen, er een SX bumper op te schroeven en voorlopig zo ff rond te rijden…
Kan niet meer zonder de dame!![]()
Xsara Coupe
nee geen verschil behalve dan dat de exclusive volledig is gespoten , heb ook nog een S2 bumper van een turbo
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:Xsara Coupe schreef:Maar weer is dit draadje afstoffen. Wie weet of er verschil is tussen een SX bumper met zwarte balk en een Exclusive bumper met meegespoten balk. En dan bedoel ik wat betreft vorm…
Ben benieuwd…
Wordt er onderhand enigzins moedeloos van. Ik mis het rijden in de xm echt. Soort van ontwenningsverschijnselen ben ik bang![]()
Kan niet meer zonder de dame!![]()
Xsara Coupe
nee geen verschil behalve dan dat de exclusive volledig is gespoten , heb ook nog een S2 bumper van een turbo
Ja, maar wat niet is kan alsnog gespoten worden De SX bumper heb ik zelf nog wel liggen…
Xsara Coupe
Ben wel benieuwd wat er uit komt. Ik zat vorig jaar al snel aan 2500 euro met een kapotte bumpr, grill, knipperlicht, stadslicht en koplamp…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!