8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

CX 25 TRD Turbo 2
CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 665

Gepost: 21 december 2007 10:23 PM
  [ # 106 ]

Hehe van Ray?

Nieuwtje: De CX heeft nieuwe gloeikaarsen. Het zijn dezelfde die in een BX gaan met snelgloeisysteem.

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 21 december 2007 10:26 PM
  [ # 107 ]

Dat had ik toevallig gisteren ook gezien. Dat komt goed uit, want de onderdelen CX kan nu mooi wat van die dingen doneren aan de BX.  Very Happy

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 23 december 2007 01:47 PM
  [ # 108 ]

Tis eigenlijk best handig dat Citroën destijds wel de BX in productie nam. Mistlampen zijn hetzelfde, schakelaars zijn hetzelfde en de gloeikaarsen ook.  Van serie 1 al iets minder, maargoed.

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 januari 2008 06:06 PM
  [ # 109 ]

Jahoor…. tis toch echt een CX. Heb ik met behulp van wat LHM de STOP-lamp i.c.m. het lampje van de hydrauliek uit laten gaan, een paar dagen later (gisteren) onderweg naar Den Bosch ging bij Den Haag het lampje aan dat de dynamo de accu niet meer bijlaadt. Doorgereden zonder verlichting naar Den Bosch. Daar nieuwe koolborstels erin gezet. Nog niks. Voor 30 euro er nog een nieuwe spanningsregelaar ingeprutst en hij laadde weer fatsoenlijk bij.

Nog een nieuwtje: heb er dankzij Harm nog een originele afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling bij. Nu hoef ik niet meer de rommelen met de sleutels in het donker. Met een druk op de knop is de CX open.

Profiel  

8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook