























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Autofan schreef:Die Prestige Turbo in Hoofddorp? Waar staat die precies? Misschien dat ik er morgen in de buurt ben en even kan gaan lookeren
Dat zou ik zeer waarderen. Ik zal je even pb’en.
EW schreef:Ohja, voor de liefhebbers: de auto staat aan de invalsweg van Deventer.
EW, bedankt voor het kijken en de foto’s! Hij ziet er idd niet verkeerd uit. Invalsweg in Deventer uit welke richting?
Ik zal even kijken of ik er morgen langs kan rijden Volgens mij is het een kleine omweg vanaf mijn school naar huis.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Dit is een leuke om de dag mee te beginnen
Ziet er niet slecht uit inderdaad. Body needs work, maar er is helemaal geen roest zegt de verkoper? Doelt hij op deuken of waar moet ik het dan zoeken?
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos












































Totaal aantal Berichten: 27977
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er staat dat het frame zonder roest is
Dat zegt niets over het plaatwerk.
Als de achterklep orgineel is dan is het wel een automaat
Even niet goed gelezen.. Ik denk wel dat de achterklep origineel is aangezien in de beschrijving staat dat het een automaat is
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
EW schreef:Ohja, voor de liefhebbers: de auto staat aan de invalsweg van Deventer.
Niet meer denk ik, want de advertentie is weg. Verkocht! (niet aan mij
)
VAndeweek zat er ook een papiertje te koop achter de ruiten.
Dat was gisteren al weg.
Zou ze in de benen hebben gestaan omdat er net een proefrit mee gemaakt was?
Ben er net even langsgereden. Wat heb ik een hekel aan Hoofddorp. Ik kom er iedere dag, maar nog steeds raak ik er altijd verdwaald. Helemaal niet logisch daar… Zelfs als ik op vakantie ben ken ik daar nog eerder de weg in de plaatselijke stad…
De foto’s:
Zag er op zich wel aardig uit. Had wat gebruiksspoortjes. Een deukje bij LA scherm bij achterlicht. Krassen (groot ) bij RAscherm onder het zijruitje. RA deur was bijgewerkt in een hoekje. Niet echt veel roest kunnen ontdekken. Blaasjes naast wielscherm RA. Het lijkt me wel de moeite waard om deze op je lijstje te laten staan.
Blaasjes:
Deukje bij LAlicht:
De krassen:
Het bijgewerkte stukje. Foto is niet heel netjes. Let niet op de kleur. Het gaat immers om de bijgewerkte plek:
Voorkant auto:
Zijkant/schuin achter:
Nog een foto:
[img]http://farm4.static.flickr.com/3345/3333140552_4dd511b334.jpg
[/img]
Dit waren ze. Wel het bekijken waard lijkt me. Volgens mij is deze van een liefhebber, want er lag een Citroënpetje op de hoedenplank..
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Harstikke bedankt voor de moeite! Ik ben blij dat je de weg Hoofddorp uit weer hebt gevonden…:lol:
Fijn om dit soort dingen vast even op foto’s te kunnen zien.
Ze is idd van een liefhebber, van een forumlid. Ik ga zeker kijken!
Autofan schreef:Ben er net even langsgereden. Wat heb ik een hekel aan Hoofddorp. Ik kom er iedere dag, maar nog steeds raak ik er altijd verdwaald. Helemaal niet logisch daar… Zelfs als ik op vakantie ben ken ik daar nog eerder de weg in de plaatselijke stad…
De foto’s:
Zag er op zich wel aardig uit. Had wat gebruiksspoortjes. Een deukje bij LA scherm bij achterlicht. Krassen (groot) bij RAscherm onder het zijruitje. RA deur was bijgewerkt in een hoekje. Niet echt veel roest kunnen ontdekken. Blaasjes naast wielscherm RA. Het lijkt me wel de moeite waard om deze op je lijstje te laten staan.
Nog een foto:
Dit waren ze. Wel het bekijken waard lijkt me. Volgens mij is deze van een liefhebber, want er lag een Citroënpetje op de hoedenplank..
Geen dank Ik heb het graag gedaan even kijken. Vind het wel een mooi interieur. Zou er weleens mee willen rijden…
Ik had gewoon dezelfde weg genomen als dat ik erheen was gekomen, maar ik had gisteren even gekeken waar het ongeveer lag en vandaag kon ik het gewoon niet vinden Normaal rijd ik er dan zo heen.






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
par eXeMple! schreef:Dit is een leuke om de dag mee te beginnen
Blijft leuk zo’n 25 Pallas IE, prachtige uitvoering, veel mooier dan de GTI
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3














































Totaal aantal Berichten: 43431
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Tjerk schreef:par eXeMple! schreef:Dit is een leuke om de dag mee te beginnen
Blijft leuk zo’n 25 Pallas IE, prachtige uitvoering, veel mooier dan de GTI
Rijdt ook fijn, want ( als een handbak heeft) de eindoverbrenging is wat langer. Stiller en zuiniger dus op de snelweg.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste






















Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
waterman771 schreef:Tjerk schreef:par eXeMple! schreef:Dit is een leuke om de dag mee te beginnen
Blijft leuk zo’n 25 Pallas IE, prachtige uitvoering, veel mooier dan de GTI
Rijdt ook fijn, want ( als een handbak heeft) de eindoverbrenging is wat langer. Stiller en zuiniger dus op de snelweg.
Idd, we hadden proefgereden in de 77-HK-GB bij Citroville, en dat reed geweldig!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Is alleen de eindoverbrenging anders of zitten er nog andere verschillen in de bak? Is deze bak heel erg anders dan die in een turbo I/II?
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos