Velgen zijn nog wel ok. Ze moeten wel gecoat en afgedraaid worden. Banden zijn verre van ok en kunnen volgens mij zo weg. Wat ik me zo herinner tenminste…
Xsara Coupe
Velgen zijn redelijk idd, banden kunnen volgens mij ook nog wel. Het zijn wel echte originele Kwikfit banden! @Marco: dacht dat jij ook wel geinteresseerd was?
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
is het handschoenenvakklepje nog aanwezig eigenlijk?
He Marco, nee hoor, als ie naar de ijzerboer gaat, haal ik de banden en velgen eraf en zijn ze voor jou voor een leuk prijsje
En IeksEmmu volgens mij heb ik nog wel zo´n klepje liggen, kijk wel even voor je!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hoe wil je de xm van onderen kaal trekken? Wielen er onder vandaan en omduwen?
Xsara Coupe
Geen idee eigenlijk ops: Ze hebben een vorkheftruck, is die inzetbaar? Op het dak leggen lijkt me ook wel weer wat, plus ze moet nog rollen naar de ijzerboer…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vorkheftruck is lastig. Iig niet stabiel genoeg om onder te werken. Kan wel hoor…
Miss wat hoge assteunen regelen? Kunnen bij het sleutelen ook nooit kwaad!
Xsara Coupe
Dan kunnen w m met de heftruck liften en op de assteunen zetten. Heb jij toevallig van die dingen of kan je d’r aankomen?
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43412
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
XMTurboCT schreef:Geen idee eigenlijk
ops: Ze hebben een vorkheftruck, is die inzetbaar? Op het dak leggen lijkt me ook wel weer wat, plus ze moet nog rollen naar de ijzerboer…
Groet, Arjan
Werken aan een auto die op een heftruck staat is levensgevaarlijk. Veels te instabiel. Beter is het dan om de lepels van de heftruck door de openstaande ramen of deuropeningen onder het dak te zetten, dan kan die auto nooit van de heftruck aflazeren. Ik heb dat 1 keer meegemaakt, en dat wil ik nooit meer meemaken. Die gozer die ondanks vele waarschuwingen toch onder die auto ging staan had zo’n beetje alles gebroken wat ie maar kon breken…....
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
He Waterman, ws gaan we m op assteunen zetten. Met de heftruck kunnen we m liften. Maar dank je voor de waarschuwing! Had al gehoord dat de vork van een heftruck op den duur zakt…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!























Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Bij een vorkheftruck met slecht onderhoud zeker, door de deuren steken en dan een beetje naar je toe kantelen zou theoreties moeten kunnen, maar het blijft gevaarlijk.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
alleen assteunen eronder vink ook niet echt stabiel als je er spul eronder vandaan moet rukken…
is het geen optie om met de heftruck de xm te liften, dan een stapel palets eronder en um daar hangend en steunend op te zetten ?
Je zult ze dan ws wel af en toe moeten verplaatsen, maar palets kunnen behoorlijk wat houden hoor.
Miss best hier een ander draadje over aan te maken…
Ik heb geen assteunen tot mijn beschikking nee…
Goed, ff voor de bollen kenners:
Hebben hydractivebollen ook een dempergaatje wat uitmaakt voor het comfort?
Hoeveel werk is het trouwens om voorbollen te vervangen? Of om de anti-zink te vervangen?
Xsara Coupe