Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Harm schreef:die zwarte Amerikaan is ook niet verkeerd…
Die is van een meisje van 19, die ooit eens bij Gek op Wielen op tv is geweest
en is ze een beetje gek? zo’n grote bak zal mannen wel afschrikken is t niet?
Nou… de meeste mannen vinden ‘t volgens mij prachtig

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Harm schreef:Nou… de meeste mannen vinden ‘t volgens mij prachtig
wanneer is de volgende meeting?

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
naja, ze komt zelfs uit Den Haag? Of is het Scheveningen, (Spaans)?
http://youtube.com/watch?v=Dx_pSI8vRkw
fftopic
sorry hoor
edit: Noordwijkerhout…
Laten we weer eens wat updaten…
inmiddels ben ik 10.000 km verder, het grootste deel op gas. Dat bevalt eigenlijk prima, hikt ie nog wel eens op gas. Eerst maar eens bougiekabels vervangen.
Verder heeft ie nog best wat karakter, waarvan ik niet weer of het ooit weggaat. Soms moet ik een paar keer starten voordat alles werkt. Raar probleempje.
Wel heb ik intussen een aantal kleine dingen aangepakt:
Andere mistlamp op de sloop gescoord, voor slechts 20 euro (de oude is verbrijzeld):
Linker display gefixed, de helft van de pixels wat kapot. Nu is het weer leesbaar:
Radiobedieningsknopjes in het stuur gebouwd. Ze doen verder niks omdat ik er geen sleepring, fabrieksradio enzo bij heb, maar het staat wel leuker:
Ontbrekende stukje sierstrip gemonteerd. Niet in de juiste kleur, moeten we nog een keer spuiten, maar eigenlijk valt ‘t niet erg op en is het veel beter dan helemaal niks:
Nieuwe stadslichtjes, gloednieuw besteld. De oude waren helemaal dof geworden:
Exclusive-embleem vastgelijmd, toen ik ‘m kocht zat het embleem in het dashboardkastje:
Flatblades gemonteerd voor een modernere look en superieur wiskarakter:
Intussen heb ik ook op de achterruit zo’n flatblade gezet, ziet er wel leuk uit.
Maar, belangrijker, gisteren ben ik een nieuw leren stuur wezen halen in Limburg. Het bleek een stuur te zijn dat ooit opnieuw met (matzwart) leer is bekleed, en nooit is gemonteerd. Compleet met airbag en radioknopjes, dit keer met lampglaasje voor de airbagcontrole.
Die ga ik er vanavond maar eens in prutsen!
hoi Harm
mss brutale vraag maar wat betaal je nu aan wegenbelasting mettie gastank en wat voor instalatie ?
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Harm schreef:
Andere mistlamp op de sloop gescoord, voor slechts 20 euro (de oude is verbrijzeld):
koopie, ik betaalde laatst 90 euro en vond mezelf al een spekkoper.
De bumper moet er compleet af voordat je hem kan monteren, gelijk alle lampjes vervangen, want je kan er maar slecht bijkomen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Harm schreef:
Maar, belangrijker, gisteren ben ik een nieuw leren stuur wezen halen in Limburg. Het bleek een stuur te zijn dat ooit opnieuw met (matzwart) leer is bekleed, en nooit is gemonteerd. Compleet met airbag en radioknopjes, dit keer met lampglaasje voor de airbagcontrole.
Die ga ik er vanavond maar eens in prutsen!
Potver, je bent me weer voor..
mss brutale vraag maar wat betaal je nu aan wegenbelasting mettie gastank en wat voor instalatie ?
Als je dat al een brutale vraag vindt…. betaal geloof ik 263 euro per kwartaal ofzo, de installatie is een VSI installatie met G3.
Potver, je bent me weer voor..
Daar doe ik ‘t voor
Mooi stuurtje hoor, lekker matzwart leer in plaats van die blinkende, afbladderende originele zooi.
Ik heb nog wel een niet-netjes leren stuur voor je in de aanbieding
Zo, paar fotootjes…
Zo was het stuur eerst:
En zo zit ‘t er nu in:

Totaal aantal Berichten: 27964
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wissen ze echt beter?
Het heeft nog niet echt lang goed geregend, maar tot nu toe heb ik het idee van wel!

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Het wordt met recht een zeer chique dame.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Een dame wordt het nooit, auto’s zijn geen dames
maar dank je