je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden
daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz
hij vroeg de begin dingen om na te kijken
ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen














































Totaal aantal Berichten: 43409
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
citroenc2 schreef:je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden
daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz
hij vroeg de begin dingen om na te kijken
ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen
Wie doet er nu negatief? Jij begon al te mauwen over het vernieuwen van draagarm rubbers voordat je de auto gezien had. Pas nadat ik schreef dat dat onzin was heb jij je eerdere berichten aangepast…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:citroenc2 schreef:je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden
daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz
hij vroeg de begin dingen om na te kijken
ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen
Wie doet er nu negatief? Jij begon al te mauwen over het vernieuwen van draagarm rubbers voordat je de auto gezien had. Pas nadat ik schreef dat dat onzin was heb jij je eerdere berichten aangepast…
het laaste woord was weggevallen om alles na te zien en ik vind het juist positief dat iemand weer een cx op de weg houd
dan zou je beter niet van die rare lijsten moeten posten.
een set banden CX , pak em beet 3 tot 600 euro dus alle 4.
een rondje bollen 150 tot 200 euro.
LHM 35 euro.
Motorolie tussen de 10 en 50 euro. afhankelijk welke kwaliteit enzo..
setje riemen + spanlagers, ff gokke,,, compleet met Vsnaar tja 100 euro..
afijn, ik ben ff realistisch aan het rekenen, en wandel al dik over de 400 euro.
en dat is zonder kwamtumkorting.
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:dan zou je beter niet van die rare lijsten moeten posten.
een set banden CX , pak em beet 3 tot 600 euro dus alle 4.
een rondje bollen 150 tot 200 euro.
LHM 35 euro.
Motorolie tussen de 10 en 50 euro. afhankelijk welke kwaliteit enzo..
setje riemen + spanlagers, ff gokke,,, compleet met Vsnaar tja 100 euro..
afijn, ik ben ff realistisch aan het rekenen, en wandel al dik over de 400 euro.![]()
en dat is zonder kwamtumkorting.
![]()
mvgr wupke
het is niet allemaal zeker om dat te vervangen toch voor het zelfde geld liggen er al nieuwe banden om
verder is er niks raars aan die lijst die punten loop je geewoon na bij een auto
en om in plaats van steeds op een lees fout te reageren kan je beter de ts helpen














































Totaal aantal Berichten: 43409
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Als Wup zijn leesfouten worden veroorzaakt door spel, grammatica en stijlfouten in jouw berichten kun je dat hem niet aanrekenen. Einde discussie, en nu ontopic !
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:Als Wup zijn leesfouten worden veroorzaakt door spel, grammatica en stijlfouten in jouw berichten kun je dat hem niet aanrekenen. Einde discussie, en nu ontopic !
ik reken wup nix aan
gaan we weer lekker…
..
mvgr wupke
@C2….
Wil je onmiddelijk ophouden met die quotes?
De nieuw bericht knop werkt gewoon hoor
Enne… dat welles nietes stoppen we uiteraard ook mee….


































Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroenc2 schreef:
lhm verversen
plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveua
En de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.
Kijk hier voor een betere methode…
Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
maar al met al een moooooooooie auto. MET asbakje.




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik kan me erg goed indenken dat je deze auto niet hebt laten staan. Wat een mooie wagen…
garagestmarien schreef:maar al met al een moooooooooie auto. MET asbakje.
Die asbak heeft ook de doorslag gegeven
Maar ik zie het al er is voldoende waar ik me de komende tijd mee bezig kan houden
patje74 schreef:citroenc2 schreef:
lhm verversen
plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveuaEn de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.
Kijk hier voor een betere methode…
Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.
deze methode staat in de vraagbaak
citroenc2 schreef:patje74 schreef:citroenc2 schreef:
lhm verversen
plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveuaEn de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.
Kijk hier voor een betere methode…
Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.
deze methode staat in de vraagbaak
jah in wupke’s vraagbaak
mvgr wupke