3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Een cx athena ‘80 na 10 jaar stilstaan.
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:00 AM
  [ # 31 ]

je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden

daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz

hij vroeg de begin dingen om na te kijken

ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen Wink

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43409
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 01 september 2007 01:06 AM
  [ # 32 ]
citroenc2 schreef:

je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden

daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz

hij vroeg de begin dingen om na te kijken

ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen Wink

Wie doet er nu negatief? Jij begon al te mauwen over het vernieuwen van draagarm rubbers voordat je de auto gezien had. Pas nadat ik schreef dat dat onzin was heb jij je eerdere berichten aangepast… Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:09 AM
  [ # 33 ]
waterman771 schreef:
citroenc2 schreef:

je moet niet zo negatief doen wees blij dat ts een cx rijdend wil houden

daarbij toen ik me bericht typte was er nog geen eens bekend of er tuv op de auto zat enz enz

hij vroeg de begin dingen om na te kijken

ps en je moet je boodschappen oom niet bij de dealer doen Wink

Wie doet er nu negatief? Jij begon al te mauwen over het vernieuwen van draagarm rubbers voordat je de auto gezien had. Pas nadat ik schreef dat dat onzin was heb jij je eerdere berichten aangepast… Wink

het laaste woord was weggevallen om alles na te zien Wink en ik vind het juist positief dat iemand weer een cx op de weg houd Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:09 AM
  [ # 34 ]

dan zou je beter niet van die rare lijsten moeten posten.

een set banden CX , pak em beet 3 tot 600 euro dus alle 4.
een rondje bollen 150 tot 200 euro.
LHM 35 euro.
Motorolie tussen de 10 en 50 euro. afhankelijk welke kwaliteit enzo..
setje riemen + spanlagers, ff gokke,,, compleet met Vsnaar tja 100 euro..
afijn, ik ben ff realistisch aan het rekenen, en wandel al dik over de 400 euro. Shocked

en dat is zonder kwamtumkorting. Laughing

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:12 AM
  [ # 35 ]
kreazyV8wuppo schreef:

dan zou je beter niet van die rare lijsten moeten posten.

een set banden CX , pak em beet 3 tot 600 euro dus alle 4.
een rondje bollen 150 tot 200 euro.
LHM 35 euro.
Motorolie tussen de 10 en 50 euro. afhankelijk welke kwaliteit enzo..
setje riemen + spanlagers, ff gokke,,, compleet met Vsnaar tja 100 euro..
afijn, ik ben ff realistisch aan het rekenen, en wandel al dik over de 400 euro. Shocked

en dat is zonder kwamtumkorting. Laughing

mvgr wupke Wink

het is niet allemaal zeker om dat te vervangen toch voor het zelfde geld liggen er al nieuwe banden om Wink

verder is er niks raars aan die lijst die punten loop je geewoon na bij een auto Wink

en om in plaats van steeds op een lees fout te reageren kan je beter de ts helpen Wink

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43409
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 01 september 2007 01:27 AM
  [ # 36 ]

Als Wup zijn leesfouten worden veroorzaakt door spel, grammatica en stijlfouten in jouw berichten kun je dat hem niet aanrekenen. Einde discussie, en nu ontopic ! Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:28 AM
  [ # 37 ]
waterman771 schreef:

Als Wup zijn leesfouten worden veroorzaakt door spel, grammatica en stijlfouten in jouw berichten kun je dat hem niet aanrekenen. Einde discussie, en nu ontopic ! Cool

ik reken wup nix aan Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 01:53 AM
  [ # 38 ]

gaan we weer lekker…

..
mvgr wupke Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 01 september 2007 02:07 AM
  [ # 39 ]

@C2….

Wil je onmiddelijk ophouden met die quotes?

De nieuw bericht knop werkt gewoon hoor Exclamation


Enne… dat welles nietes stoppen we uiteraard ook mee….

 

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 september 2007 04:15 AM
  [ # 40 ]
citroenc2 schreef:

lhm verversen

plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveua Wink

En de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.

Kijk hier voor een betere methode…

Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 01 september 2007 10:41 AM
  [ # 41 ]

maar al met al een moooooooooie auto. MET asbakje.

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 01 september 2007 12:03 PM
  [ # 42 ]

Ik kan me erg goed indenken dat je deze auto niet hebt laten staan. Wat een mooie wagen…

Profiel  
 
xm
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 106
Geregistreerd: 11-08-2007

Gepost: 01 september 2007 01:23 PM
  [ # 43 ]
garagestmarien schreef:

maar al met al een moooooooooie auto. MET asbakje.


Die asbak heeft ook de doorslag gegeven Very Happy

Maar ik zie het al er is voldoende waar ik me de komende tijd mee bezig kan houden

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 04:46 PM
  [ # 44 ]
patje74 schreef:
citroenc2 schreef:

lhm verversen

plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveua Wink

En de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.

Kijk hier voor een betere methode…

Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.

deze methode staat in de vraagbaak Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 01 september 2007 05:25 PM
  [ # 45 ]
citroenc2 schreef:
patje74 schreef:
citroenc2 schreef:

lhm verversen

plaats de auto in de laagste stand
draai de ontlastschroef los van de hoogteregelaarlos
verwijder de klem op het vat van de lhm en neem het blok van het vat afverwijder het filter en aanzuigfilter en reourleidingen van het centrale blok
bouw het vat en maak het leeg en maak alles schoon
bouw alles weer in en vul het vat met ongeveer 3dm lhm
vul de pomp met lhm via de aanzuigbuis
start de auto en zet de auto in de hoogste stand
draai de ontlastschroef van de hogedrukpomp dicht
wacht tot de auto tot rust is gekomen en vul het vat veder tot het goede niveua Wink

En de rest in de leidingen laat je zitten na 10 jaar stilstand? Ik zou er toch wat meer energie in steken.

Kijk hier voor een betere methode…

Ik begrijp overigens werkelijk niet waarom het spoelen van de leidingen vaak wordt overgeslagen. Bij een conventioneel remsysteem doet men ook niet 10 jaar met de zelfde remolie, of gaat men enkel en alleen het potje onder de kap verversen.

deze methode staat in de vraagbaak Wink

jah in wupke’s vraagbaak Laughing

mvgr wupke Cool

Profiel  
 
 
3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook