























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Dat ga ik zeker doen. Ik ben alleen bang dat er een Nederlands prijskaartje aan hangt, en dat is altijd schrikken na het bekijken van Franse sites
Tegen dit stofje kan ook geen leer op:
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ik blij je volgen.
whehehe, nog geen CX, maar wel al 25 pagina’s volgezocht hier!
Dat interieur is inderdaad geweldig fraai!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Geef mij maar een strak lederen interieur. Vind ik nog altijd het mooiste .












































Totaal aantal Berichten: 27978
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Persoonlijk vind ik het VIP interieur prachtig.
In de zomer wordt het niet super heet en in de winter voelt het niet koud.
En uiteraard zitten de stoelen geweldig
Voor als je er niet bekend mee ben:
Optie in een serie 2 GTi
Optie in bepaalde serie 2 TRD uitvoeringen
Standaard in de serie 2 Turbo modelen
Als deze stoelen geleverd zijn als optie gaat dit samen met het VIP pakket, daar zitten aantal extra leuke opties bij.
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Nee, ik ben er niet bekend mee.
In je lijstje staan alleen serie 2’s. De groene CX is een type 1. Was het daarin ook een optie?
Ik weet in ieder geval wel dat ik in een XM een stoffen bekleding lekkerder vind zitten dan leren. Leer ziet er wel mooier uit dan normaal stof, maar dit rib stofje vind ik geweldig!
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi












































Totaal aantal Berichten: 27978
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Het VIP interieur is ook alleen op serie 2 geleverd.
Met serie 1 ben ik wat minder bekend met wat daar precies in zit.
Overigens lijkt het interieur op de foto nog redelijk op wat er in een serie 2 GTi standaard zit. Wat overigens weer in verschillende kleuren is geleverd
Die groene GTi was toch degene die voor veel op CitroMobile stond? In de hal zelf? Daarvan was ik helemaal niet onder de indruk, hoop bloemkool, verschillende kleuren panelen etc.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!












































Totaal aantal Berichten: 27978
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
T(h)ijs schreef:Die groene GTi was toch degene die voor veel op CitroMobile stond? In de hal zelf? Daarvan was ik helemaal niet onder de indruk, hoop bloemkool, verschillende kleuren panelen etc.
Ik ook niet, al helemaal niet voor die prijs
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ree schreef:Goed. Even mijn twee lievelings vergelijken.
Een soortgelijke staat trouwens ook op Marktplaats . Helaas met automaat, zonder APK, waarschijnlijk ook zonder leer en een ton meer op de teller.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
In dat groen staat er hier nog eentje met wat werk. Een 2000 super uit 78.








Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Arjan Verkade schreef:
Overigens lijkt het interieur op de foto nog redelijk op wat er in een serie 2 GTi standaard zit. Wat overigens weer in verschillende kleuren is geleverd
Het interieur op de foto is een typisch serie 1 interieur. Dat zal je niet vinden in een serie 2. Het lijkt er wel wat op maar ja, ‘t is dan ook een CX
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
T(h)ijs schreef:Die groene GTi was toch degene die voor veel op CitroMobile stond? In de hal zelf? Daarvan was ik helemaal niet onder de indruk, hoop bloemkool, verschillende kleuren panelen etc.
Ik denk niet dat het dezelfde is. De groene op de foto staat in ieder geval al ruim een jaar te koop, als ik me goed herinner toen voor iets van 6-7000. Ik heb ‘m niet bekeken maar hij ziet er wel mooi uit op de foto’s vind ik.
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
garagestmarien schreef:In dat groen staat er hier nog eentje met wat werk. Een 2000 super uit 78.
Niet als het veel moeite kost, hoor. Mijn voorkeur gaat uit naar een GTi, maar ik kan prima leven meteen gezond 2000 motortje. Hij is zuiniger en goedkoper in onderhoud en haast heb ik toch nooit.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
hogervp schreef:Ik ziu er even achteraan bellen Ree!
:check
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Die auto is voorlopig nog niet rijklaar. En eigenlijk te duur voor wat het is. Starten is er al niet bij, dus echt kijken of het iets is wordt al lastig. Ik ben bang, dat deze auto nog groener gaat worden dan ze al is.