























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
garagestmarien schreef:Kan je dat ook verklaren, Ree?
Tuurlijk
Qua onderhoud en verbruik maakt het kostentechnisch niet veel uit of je een serie 1 of serie 2 hebt. Daarentegen is een serie 1 in NL belastingvrij is en dus zo’n €1000 per jaar goedkoper. Dat maakt ze in NL meer gewild en dus duurder in de aanschaf. Omdat in NL bijna iedereen ervoor kiest een CX van 25 jaar of ouder te rijden kan je serie 2 CXen aan de straatstenen niet kwijt. Daardoor kan je in NL voor een lage prijs een hele goede serie 2 CX vinden.
In FR heb je dit belastingvoordeel niet en is de prijs van een serie 1 niet kunstmatig hoog. Daarentagen wordt de lagere leeftijd en het plastic van een serie 2 soms weer als voordeel gezien en vragen ze er daarom meer voor.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
bonetone schreef:
edit: een tissier dus, en staat ook lekker dichtbij, vlakbij Lille
als alles een beetje mee zit wordt dit de nieuwe promo cx van citroy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik ga voor je duimen
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ree schreef:Ik ga voor je duimen
Dank je weet iemand eigenlijk uit zijn hoofd wat zo’n 3-asser weegt ivm het trekken van de kar? deze zal niet op mijn eigen ambulance passen dus zal ik een schamel aanhangwagen moeten huren. mijn dicovery mag 3500kg trekken..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Als ik op RDW het kenteken van de tissier van Jeroen Kelfkens opzoek:
Massa leeg voertuig 2.020 kg
Laadvermogen 1.470 kg
En verder heel tof zo’n bedrijfsauto. Ik hoop dat het lukt!
Dank je ,dus dat gaat wel lukken!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm’metje schreef:bonetone schreef:
edit: een tissier dus, en staat ook lekker dichtbij, vlakbij Lille
Het gaat hier niet om een Tissier maar om een Pijpops.
tissierman schreef:xm’metje schreef:bonetone schreef:
edit: een tissier dus, en staat ook lekker dichtbij, vlakbij Lille
Het gaat hier niet om een Tissier maar om een Pijpops.
dacht ik ook al, kenmerkend door de hogere opbouw? pijpops vind ik over het algemeen ook mooier als tissier
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
tissierman schreef:xm’metje schreef:bonetone schreef:
edit: een tissier dus, en staat ook lekker dichtbij, vlakbij Lille
Het gaat hier niet om een Tissier maar om een Pijpops.
Je zal er nog wel wat aan moeten doen, als zij de staat al als “moyen” aanduiden…![]()
Toch heel veel succes!
tissierman schreef:bonetone schreef:
edit: een tissier dus, en staat ook lekker dichtbij, vlakbij Lille
Het gaat hier niet om een Tissier maar om een Pijpops.
Ja sorry hoor, ik heb daar niet zo veel verstand van. ops: Als ik een dubbele achteras zie denk ik meteen Tissier….



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Net zoals dat spul allemaal Luxaflex heet. Zo simpel is het.
Ik denk altijd “achterruitjaloezie”, zal ook wel zo’n kronkel zijn
CX GTi Turbo 2 - All Black


































Totaal aantal Berichten: 15737
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ja, want waarom zou je jaloers zijn op een achterruit


































Totaal aantal Berichten: 15737
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Marcules schreef:Robin Visser schreef:....Als je zelf wil hobbyen, is er voor mijn gevoel inderdaad wat betreft de serie I meer keuze in Frankrijk. ...
Bedoel je dat je aan een serie 1 per definitie meer moet hobbyen dan aan een serie 2?
Nee. Ik bedoel, dat er in Frankrijk meer keus is in CX-en serie 1 waar het volgens mij om draait, leuke GTI’s of Pallas met airco en leer. Maar in Frankrijk zijn de auto’s vaak in mindere staat dan in NL. We leggen de lat hier gewoon hoger. Dus mag hobbyen geen bezwaar zijn.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl