






















Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Ik kan helemaal begrijpen dat er mensen zijn die daar een camper van maken (of een 2e huis)!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa





Totaal aantal Berichten: 471
Geregistreerd: 16-01-2009
- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Hehe dat was een mooie voor de dakar geweest…kon ik nog een reserve cx in de kofferbak schuiven.
Jij gaat al voldoende duw-, schep, graaf- en treklol met je break krijgen in het zand, daar heb je echt geen Tissier voor nodig
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1
Zie ik iets over het hoofd of gaan de CX’en in NL in de uitverkoop:
Daar hoef je toch niet meer voor naar Frankrijk te rijden??
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Marcules schreef:Zie ik iets over het hoofd of gaan de CX’en in NL in de uitverkoop:
Daar hoef je toch niet meer voor naar Frankrijk te rijden??
Een serie 2 kan je beter in NL kopen, een serie 1 meestal in FR.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Kan je dat ook verklaren, Ree?
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bonetone schreef:Een mooie en goedkope Break met airco in Duitsland.
Nou, als ik deze zie, kan je een serie 2 ook heel goed in Duitsland kopen…
2400GTI 1978
Kan iemand mij vertellen waar deze koplamp modules vandaan komen? Is dit een origineel CX optie geweest of een hobby project van buiten Citroen?
Dank.
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
TochWeerCX schreef:2400GTI 1978
Kan iemand mij vertellen waar deze koplamp modules vandaan komen? Is dit een origineel CX optie geweest of een hobby project van buiten Citroen?Dank.
Kijk eens, een heel topic voor je:
Ree schreef:Marcules schreef:Zie ik iets over het hoofd of gaan de CX’en in NL in de uitverkoop:
Daar hoef je toch niet meer voor naar Frankrijk te rijden??
Een serie 2 kan je beter in NL kopen, een serie 1 meestal in FR.
Ik weet het nog niet zo net. Ik zie releatief vaak serie II turbo’s op Leboncoin in allerhande uitvoeringen en kleuren. En volgens mij zijn die in NL toch een stuk lastiger te krijgen. Als je zelf wil hobbyen, is er voor mijn gevoel inderdaad wat betreft de serie I meer keuze in Frankrijk. En vergis je dan niet in de staat van de auto’s die uit Frankrijk komen. Dat kan bar tegenvallen vanwege de Franse slag.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Robin Visser schreef:....Als je zelf wil hobbyen, is er voor mijn gevoel inderdaad wat betreft de serie I meer keuze in Frankrijk. ...
Bedoel je dat je aan een serie 1 per definitie meer moet hobbyen dan aan een serie 2?
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1
Marcules schreef:Robin Visser schreef:....Als je zelf wil hobbyen, is er voor mijn gevoel inderdaad wat betreft de serie I meer keuze in Frankrijk. ...
Bedoel je dat je aan een serie 1 per definitie meer moet hobbyen dan aan een serie 2?
Lijkt met een beetje wazig…
Ligt natuurlijk ook wel aan de uitvoering.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Is het natuurlijk ook. In F, D en NL en laten we B niet vergeten, zijn CX-en te koop tegen elke prijs in elke staat. Het is gewoon even zoeken naar een mooi exemplaar tegen een leuke prijs. Ik denk niet, dat je zondermeer kunt stellen dat één land betere aanvoer heeft in het ene soort en een ander land in het andere soort. Zoeken, dat is het enige.
Maar dan is mijn vraag, zonder elkaar op woorden te proberen te vangen, of een CX phase 1, laten we zeggen in gelijkwaardige staat en uitvoering als een CX2, meer onderhoud vergt?
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1