71 van de 79
« Eerste  < Vorige 69 70 71 72 73 Volgende >  Laatste »

Collette; de lente begint te dagen
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5501

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 05 december 2010 07:54 PM
  [ # 1051 ]
RonK. schreef:

Ik vind een witte CX sowieso het mooist Cool, maar dat is een kwestie van smaak geloof ik.

Ik hoop dat Collette ooit weer mooi maagedelijk wit wordt Smile

Daar ben ik mee eens, met de witte kleur kwam de details/belijning beter te voorschijn dan hoe ze nu is!

Nee zwart past niet bij de CX, hoewel je wel goed bezig bent geweest is de kleur het net niet..

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 05 december 2010 07:59 PM
  [ # 1052 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

met de witte kleur kwam de details/belijning beter te voorschijn

Dat is nou het leuke van wit, dat doet het juist niet. Zet maar eens twee identieke wagens naast elkaar, eentje wit, eentje zwart. De witte laat veel minder lijnen zien. Wink
DAT maakt een witte auto, mijns inziens, zoveel mooier.

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5501

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 05 december 2010 08:02 PM
  [ # 1053 ]

Ow, ik vond het op de foto juist andersom!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27954

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 06 december 2010 08:09 PM
  [ # 1054 ]

Volgens mij laten zowel zwart als wit niet al te best de lijn van een auto zien.

Ik dacht ooit meegekregen te hebben dat auto designers over het algemeen zilverkleuren gebruiken om de lijn van een auto goed te zien en te bepalen Wink

Profiel  

CEE-IKS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 794

- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Gepost: 07 december 2010 12:47 AM
  [ # 1055 ]
waterman schreef:

Ik vrees dat het met die maagdelijkheid niet meer goed gaat komen na deze verkrachting…....

Ik vrees het ook niet….de foto’s van weleer deden mij denken aan een prachtige dame, nu lijkt het net een afgereden barrel. Sorry maar tis niet mijn smaak deze CX in de nieuwe kleur “Noir Tristesse”

Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 08 december 2010 08:57 PM
  [ # 1056 ]

Ach, ieder zijn smaak… termen als “verkrachting” e.d. tja, niet mijn probleem, zegt wel veel over de schrijvers Very Happy

Einde discussie

Vandaag wel even harteloijk gelachen, mijn maatje Anders, die blind zweert bij zijn A4, (“Kijk, da’s Duitse degelijkheid, laat me nooi tin de steek, kan niks aan kapot, dat kun je met die Franse meuk niet zeggen”) belde me in paniek, hij was al te laat voor werk, en zijn Audi wou niet starten. Of ik kon helpen. “Is de accu niet gewoon leeg?” “Nee, want ik heb nog licht. De startmotor lijkt overleden”

” Even langs gegaan, en ja hoor, startkabels, motor aan de praat… lol, dus toch zijn accu….

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 19 december 2010 12:20 PM
  [ # 1057 ]

Nou, zo zie je maar weer…

Donderdag vergetn de lichten uit te doen, dus stond ik opeens zonder stroom… starten kon ik, zo leek het, in eerste instantie wel vergeten, de startmotor sloeg een keer of twee om en gaf het dan op Sad

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na een half uur toch nog eens proberen, en zo waar, ze sloeg zonder probleem aan…. Even een rondje ring om de accu bij te laden en daarna thusi geparkeerd.

Blij dat ik de autohoes eroverheen heb gedaan, dik 25 cm sneeuw op de auto toen ik vanochtend weg wilde. met zo’n autohoes is dat er zo vanaf….

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 19 december 2010 12:43 PM
  [ # 1058 ]

Niet wegzetten met hoes. Kan het voht er niet meer uit luchten.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Gepost: 19 december 2010 01:23 PM
  [ # 1059 ]

Maakt niets uit, hij gebruikt ‘m immers elke dag.
“Vocht”  is er overigens haast niet, de lucht is juist heel droog nu.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 19 december 2010 05:46 PM
  [ # 1060 ]

Doe ik idd enkel wanneer ze hier buiten staat en er sneeuw voorspelt is… op kantoor staat ze “binnen” en dus onbedekt…

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1064

Gepost: 20 december 2010 10:04 PM
  [ # 1061 ]

Kom je nog een beetje door de sneeuw heen met je CX,ten noorden van Alkmaar ligt haast niks,maar daar bij jouw is het toch wel redelijk heftig denk!!

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 20 december 2010 10:32 PM
  [ # 1062 ]

Ja hoor… waar het echt dik ligt zetten we haar een standje omhoog, alhoewel de meeste wegen hier in zuidoost redelijk bereden zijn, dus het ergste wel weg is, op de glibberigheid na…

Bij het parkeren op de zaak, en al;s ik thuis kom even een zachte borstel langs de onderpan en de onderkant van de flanken om de smerigeheid eraf te krijgen, en eens in de 2 a 3 dagen de pekel er onderuit spuiten…. Verbruik schiet wel omhoog trouwens met dit weer, tank minstens 50% meer :S

Maar ze laat me niet in de steek, start iedere keer weer als of er niets aan de hand is, alleen zit het slot zo vast gevroren (verdraaid, zie je, ik was wat vergeten op weg naar huis, antivries) dat ik de voordeur niet meer met de sleutel op slot krijg, of van slot, dus iedere keer achterin kruipen en van binnenuit doen… en dan de achterdeur loslaten… maar goed dat geen mens hier ook maar en moment bedenkt in de auto te kijken Very Happy

hoest trouwens in Alkmaar zelf, ten noorden ervan bijna niks zeg je (had ik trouwens ergens toch anders verwacht) maar is het in Alkmaar nog en beetje te doen?

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1064

Gepost: 21 december 2010 10:52 AM
  [ # 1063 ]

Centrum van Alkmaar is bagger,maar de randweg is lekker schoon,en als je voor bij heerhugowaard komt richting het noorden dan lijkt het wel of er geen sneeuw is gevallen.

Maar collette gaat het redden deze winter,doe het rustig aan.

gr

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17420

- CX 2400 Super
Gepost: 12 februari 2011 12:29 PM
  [ # 1064 ]

Monsieur Grat, qu’est-ce que vous grattez ces jours-ci? De lente al in het hoofd?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 21 maart 2011 09:24 PM
  [ # 1065 ]

Monsieur Grat,

vandaag is het lente, hoe gaat het met collette zijn er nog nieuwe plannen of vorderingen?

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

71 van de 79
« Eerste  < Vorige 69 70 71 72 73 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook