Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Het is volop:
Zijn er al plannen / vorderingen?
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 9365
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ze zit denk ik nog in de duistere nachten.
vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Zo, het is alweer een tijd geleden dat ik op het forum geweest ben en zal voorlopig ook maar sporadisch rond komen neuzen.
Mijn gezondheid en andere privézaken hebben de afgelopen maanden (en zal de komende maanden ook) de volle aandacht opge-eist.
Voor wat betreft Collette ziet het er naar uit dat ze het dit jaar met minimale aandacht moet stellen. Ik zou graag meer willen doen, maar verder dan conserveren wat het nu is gaat het waarschijnlijk niet komen. (op zijn hoogst de raamlijsten weer gelijktrekken en aanvullen, aangezien er nu een paar ontbreken, en de deuren achter opnieuw afhangen, roest bestrijding en algemeen onderhoud waar nodig om haar in rijdbare toestand te houden)
Om haar zoveel mogelijk te ontzien komt er zsm een wagentje dat het dagelijks en korte afstand verkeer kan overnemen.
Ik hoop desalniettemin dat e.e.a. snel weer in rustiger en aangenamer vaarwater geraakt, en ik weer wat meer energie kan steken in Collette, en in het forum.
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Totaal aantal Berichten: 9365
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Veel “sterkte” en geluk komende tijd dan maar.
Vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ik vroeg me al af wat er aan de hand zouz ijn met zo weinig posts. Houd de moed erin !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Rustig aan dan maar,het gaat zoals het gaat gaat allemaal goed komen denk…ik hou je post in de gaten.
Bon, eindelijk begint ook in mijn hoofd langzaam aan de lente haar grip te krijgen. En met de lente komt ook het lot, en dat gooit nu opeens zomaar wat opties op mijn pad. Veel wil ik er nu nog niet over kwijt, ik wil eerst even heel goed uitdenken hoe e.e.a. gaat plaatsvinden, en wat dit voor Collette gaat betekenen, maar hopelijk kan ik snel wat meer toelichten.
In ieder geval gaat het erom dat er nu een bod ligt voor een jongere CX,, die als donor kan dienen voor Collette, of als vervanging, met wat werk.
Daan, ik heb je even gemaild. Kijk uit naar je reactie.
Jongens en meisjes. Hopelijk tot snel, en hopelijk dan met goed nieuws fijne paasmaandag verder en geniet van het mooie weer, dat ga ik zo ook proberen te doen…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Hey Alban, succes met alles!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Geniet ervan ! Maak er van twee één, dat klinkt al vriendelijker. En het lijkt dan net alsof Colette voort leeft, zij het in een andere CX. Gezien de staat van de auto, lijkt mij dat wel een idee.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
hey Tjerk, dank je wel gaat nu vast en zeker lukken, en zo niet, dan toch…
ik spreek je gauw, misschien dat ik dan al een tipje van de sluier kan lichten
Robin Visser schreef:Geniet ervan ! Maak er van twee één, dat klinkt al vriendelijker. En het lijkt dan net alsof Colette voort leeft, zij het in een andere CX. Gezien de staat van de auto, lijkt mij dat wel een idee.
dat is globaal wel de richting waar het in gaat, de vraag is alleen welke de basis wordt, en wie de donor, wordt het Collette met ewat donor delen, of een opvolgster met wat stukjes van Collette? ik houd jullie op de hoogte

- BX 1.9 GTI
Komt goed Is je gezondheid intussen weer een beetje opgeknapt?
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Het gaat in ieder geval nu weer merkbaar de goede kant op, mijn lijf sterkt snel aan, dankzij heeeeeeeelllll veel sporten, en als gevolg komt mijn humeur ook weer een beetje tot rust en kan ik af en toe weer echt lekker ontspannen en lachen, en ik kan je vertellen, vooral dat laatste is erg fijn, begon me onderhand af te vragen of dat me dat ooit nog zou lukken

- BX 1.9 GTI
Kijk aan, da’s erg goed om te horen! Mooi dat het beter gaat en dat het sporten zijn vruchten afwerpt!
Alban,goed dat het weer de goede kant opgaat,ik heb trouwens je mail gezien is voor mij even een verrassende wending maar waarom ook niet.Ik ga er even over nadenken….....en inderdaad beetje sporten doet wonderen