56 van de 79
« Eerste  < Vorige 54 55 56 57 58 Volgende >  Laatste »
   
Collette; de lente begint te dagen
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 20 november 2010 08:03 PM
  [ # 826 ]

nog geen lamme arm van het schudden?????

ziet er al aardig uit ben benieuwd naar morgen.
slot zit aan de binnen kant een schuifje overheen deze weg schuiven en het slot kan er uit.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 20 november 2010 08:21 PM
  [ # 827 ]

Hehe, ik vind het er nu al heel vet uitzien! Die drank had je gewoon even nodig man!
Oh ja, alsnog felicitaties…

Profiel  
 
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 20 november 2010 08:38 PM
  [ # 828 ]

Lamme arm van het schudden? Nee hoor, ik schud heel wat af zo van dag tot dag Razz en gisteren met pokeren natuurlijk ook stevig doorgeschud

par eXeMple, idd, ik denk dat mat zwart, zeker nu ze gestript is, staat ze erg goed, morgen gaan we het hopelijk zien

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 20 november 2010 08:49 PM
  [ # 829 ]

Goed bezig, Monsieur Wink

De meeste vlekkerigheid is te voorkomen door nat-in-nat te spuiten. Plan je spuitpad dusdanig dat je niet met de natte verf langs opgedroogde verf komt, want dat blijf je zien.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 06-07-2005

Gepost: 20 november 2010 09:00 PM
  [ # 830 ]

Inderdaad, en dat valt niet mee met sneldrogende lak en grote oppervlakken.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 20 november 2010 10:02 PM
  [ # 831 ]
F.SvM schreef:

nog geen lamme arm van het schudden?????

ziet er al aardig uit ben benieuwd naar morgen.
slot zit aan de binnen kant een schuifje overheen deze weg schuiven en het slot kan er uit.

Om dat schuifje weg te kunnen duwen kun je een lange schroevendraaier gebruiken om te duwen; meestal gaat het wat moeizaam door het antiroest spul wat in de deur gebruikt is. als je die schuif weg hebt kun je het slotje door het gat in de deur naar buiten pielen en vervangen door je andere slot.

wat is je vraag over het raam? Als het raam niet ondersteund wordt, dan denk ik dat de nylon kogels aan het eind van de armen die aan de raammotor zitten niet in de rail aan de onderkant van het glas vallen, óf het komt omdat de draad eindjes van de motor niet in de gaten van de deur vallen. dan zakt de motor naar de bodem van de deur..

die draadeindjes, als je er één in het juiste gat weet te krijgen zie je de ander ook vanzelf. In ieder geval éérst die kogels in de rail anders lukt he niet meer. Poeh, moeilijker uit te leggen dan even laten zien.. Wendela heeft altijd mooie foto’s bij de hand.

misschien als ze meeleest..?
Oh ja, doe handschoenen aan, je snijdt je makkelijk aan het staal van de deur, hartstikke scherp! Succes!

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11826
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 20 november 2010 10:09 PM
  [ # 832 ]

Hoe houd je de luchtvochtigheid onder controle? Ik heb namelijk gemerkt dat matzwart behoorlijk kan gaan ‘wolken’ als je in een vochtige omgeving werkt…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 20 november 2010 10:30 PM
  [ # 833 ]
yke schreef:

Wendela heeft altijd mooie foto’s bij de hand.

Ik ben in Nederland en dat soort foto’s staan thuis in Frankrijk op de externe harde schijf. Als je het niet erg vindt, ga ik niet mijn eigen deur opentrekken om foto’s te maken. Wink

Profiel  
 
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 20 november 2010 11:20 PM
  [ # 834 ]

He Alban nog van harte,

Maar nu ik er over nadenk klopt het inderdaad van die deur,die ruit ligt onderin.Ik heb ooit de ruit losgehaald en eigenlijk nooit meer teruggezet.
Even denken omdat het een elektrisch bediende ruit is,en jij natuurlijk geen elektrische ramen achter hebt zal de montage wat moeilijker verlopen.

Trouwens de oude deur heb je natuurlijk ook nog,lijkt mij een prima voorbeeld,hoe het een en ander zit.

Profiel  
 
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 21 november 2010 01:00 AM
  [ # 835 ]

Kijk, dank voor de tips, en de felicitaties…

Het probleem met het raam is dat ik maar 1 bout op het motortje kon vinden, terwijl ik vermoed dat er 2 meer op horen… maar we gaan als het spuiten klaar is nog even verder kijken…

Voor wat betreft de vochtregulering: ‘t is een oplossing van niks, we hebben achter in de garage twee “kacheltjes staan, deze zijn voorzien van blazers die constant de lucht naar voren blazen, richting de openstaande deur (zeil gespannen om de hitte binnen te houden, maar er ontstaat voldoende overdruk om de vochtige lucht goed af te voeren, kacheltjes staan 24 uur per dag aan en houden de ruimte bijzonder aangenaam en droog, ik krijg er zelfs droge ogen van, knipper me een ongeluk… om over de droge keel en lippen maar te zwijgen

Morgen ochtend nog even verf bijhalen en dan de motorkap en het dak opnieuw spuiten, en de afscheiding tussen de twee tonen zwart wat scherper aan zetten.. nu, douche, Saint-Saens en een rokertje, en dan lekker tukken Very Happy

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 21 november 2010 02:21 AM
  [ # 836 ]

Gefeliciteerd Alban! En wat ziet ze er gaaf uit in het matzwart, ben heel benieuwd naar het eindresultaat Very Happy Succes met de rest van het spuitwerk!

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 21 november 2010 01:48 PM
  [ # 837 ]

Een echte ‘fears creature’ wat mij betreft. Cool. Ben benieuwd. Straks hebben we nog 2 van die mat zwarte beesten bij de clubritten om s’heren wegen onveilig te maken !

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 21 november 2010 03:27 PM
  [ # 838 ]

“fierce’ toch… ?  Wink

maar een echt zwart beest wordt ‘t zeker !

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 21 november 2010 03:47 PM
  [ # 839 ]

fonetisch hetzelfde, spelling anders, soort woord anders, in deze context moet het inderdaad ‘fierce’ zijn.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 21 november 2010 11:31 PM
  [ # 840 ]

Bon, een kleine update

Vandaag de motorkap en het dak opnieuw gespoten, en de scheiding tussen de twee soorten zwart iets meer aangezet…de motorkap bleef echter telkens blaren of adres tonen:


In eerste instantie de hele kap maar weer opgeschuurd en opnieuw gespoten, al vele malen beter, maar wat ik ook deed, deze laatste plekken boven de grille blijven terugkomen…. Na hevig dubben, en met het oog op de knullige planning, is besloten dat de motorkap moet wachten tot de lente, dan gaat deze er gewoon helemaal vanaf, de schuur leeg, de kap in de beits, helemaal kaal, en dan opnieuw in de primer en de lak… over het algemeen is de lek in ieder geval goed dekkend, en redelijk strak, als ze helemaal in elkaar zit en gewassen is kan ik pas echt een oordeel vellen, alhoewel vlekkerige plekken op dak en de flanken welhaast onvermijdelijk lijken, maar goed, ‘t is dan ook maar tijdelijk

Vervolgens ben ik maar begonnen om de deurgrepen e.d. terug te monteren:

Morgen gaan we verder, alles weer in elkaar draaien, zo goed en zo kwaad als het gaat, ik had bijv. de lijsten rond de achterste ramen verwijderd, en die krijg ik er niet meer goed op, waarschijnlijk mis ik ook een paar van de plastic steuntjes waar ze op moeten :S

Oww, btw, dit is hoe de werkplaats er van buiten uitziet als ik er bezig ben:

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
 
56 van de 79
« Eerste  < Vorige 54 55 56 57 58 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook