17 van de 28
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
perikelen met brun scarabee - speling in de spoorstangkogel :(
Gepost: 07 januari 2017 08:55 PM
  [ # 241 ]

Mijn 79er 2400 GTi mocht volgens kenteken 730/1300 kg trekken.

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 07 januari 2017 09:40 PM
  [ # 242 ]

Dit zegt het WPH over een 2400 (met extra fan voor aanhangers > 900kg):

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 07 januari 2017 09:43 PM
  [ # 243 ]

En dit over de 2000 en 2200:

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 07 januari 2017 09:45 PM
  [ # 244 ]

Wat het boek zegt is leuk, wat op je kenteken staat is leidend.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 07 januari 2017 09:49 PM
  [ # 245 ]

Dan mag er nu dus niet eens een dop op de haak met 0 kg Laughing
Maar misschien is het wel handig voor de RDW.
Gaan we er maar vanuit dat ze die gegevens daar ook hebben…

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 07 januari 2017 09:53 PM
  [ # 246 ]

Ja, alleen zetten ze tegenwoordig bijna nooit meer zomaar gegevens voor je op je kentekenbewijs. Meestal vragen ze om een verklaring van de constructeur… die moet je dan via citroen Nederland regelen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 07 januari 2017 10:13 PM
  [ # 247 ]
H@ns schreef:

Dit zegt het WPH over een 2400 (met extra fan voor aanhangers > 900kg):

Is er een plek waar zo’n werkplaatshandboek online is in te zien? Zou fijn zijn om deze informatie in context te zien, nu zou het een scan van iedere willekeurige auto kunnen zijn.

Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 07 januari 2017 10:36 PM
  [ # 248 ]

Nou, dat weet ik niet meer.
Ooit eens gedownload, waarschijnlijk op zoek naar wat anders.
Misschien kan je Google eens proberen. Ik zou dat ook moeten doen.
En aangezien ik aan het lanterfanten ben vind jij de info waarschijnlijk sneller… Wink

O wacht! Op ons eigen forum nog wel! RTFM

https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/195465/#833711

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 08 januari 2017 08:54 AM
  [ # 249 ]

Thanks!

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 08 januari 2017 03:00 PM
  [ # 250 ]

paar foto’s van mijn cx bij de spuiter:

Afbeelding Bijlagen
spuiter_3.jpgspuiter_2.jpgspuiter_1.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
Bart1985
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 04-11-2009

Gepost: 08 januari 2017 08:03 PM
  [ # 251 ]

Benieuwd naar meer, ziet er super uit.

6x XM 2.1 TD, CX 2.5 GTI 1986

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9125
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 08 januari 2017 09:49 PM
  [ # 252 ]

Ga je de voorschermen met boutjes bevestigen?

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 09 januari 2017 07:47 AM
  [ # 253 ]

Yup, ik heb ook nog wat laswerk te doen achter de voorschermen, wat ik niet af kreeg voordat de koets naar de spuiter moest

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 09 januari 2017 07:47 AM
  [ # 254 ]

Yup, ik heb ook nog wat laswerk te doen achter de voorschermen, wat ik niet af kreeg voordat de koets naar de spuiter moest

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 januari 2017 06:45 PM
  [ # 255 ]

Krijgt die een andere kleur, nee toch? Op de foto’s lijkt het erg te glimmen voor een primer laag.

Die van mij was veel matter.

Grappig dat ze het hele raam afplakken, naar beneden draaien is toch veel makkelijker.
(tenzij je de gehele binnenkant ook moet/wil spuiten)

Profiel  
 
 
17 van de 28
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook