2 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Rens’ C6 3.0d
Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 16 februari 2011 11:38 PM
  [ # 16 ]

Aaah Smile Ik zou al zeggen: zo’n pronkstuk mag natuurlijk niet ontbreken aan het rijtje! *zo mooi*

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 16 februari 2011 11:40 PM
  [ # 17 ]

Maar pronken met andermans veren, dat kan niet hè!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 31 mei 2011 01:36 AM
  [ # 18 ]

Vandaag heb ik de 50.000km overschreden, maar ook is de eerste electronische storing opgetreden: de audio-installatie kan geen muziek van de harde schijf meer afspelen. Niets ernstigs, dus dat kan wachten tot het volgende onderhoud. Wat ik wel ernstig vind: de auto ziet er inmiddels “authentiek Frans” uit, omdat ik een paar keer niet goed opgelet heb bij het inparkeren. Maar verder is er niets te klagen: het blijft een fantastische auto!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 01 juni 2011 01:06 AM
  [ # 19 ]

nou, das knap van jou dat ‘t je niks kan schelen wanneer er een deuk in je auto zit, ik word daar kotsmisselijk van en de auto gaat dan ook direct in reparatie, wat dus al 2 keer is gebeurd op bijna 4 jaar tijd.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 02 juni 2011 01:49 AM
  [ # 20 ]

Ik heb niet gezegd dat het me niks kan schelen. Integendeel, ik vind de deuken heel ergerlijk, maar ik breng de auto daarvoor niet direct naar de garage.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 02 juni 2011 02:34 PM
  [ # 21 ]

klopt, dat heb je idd niet gezegd, Chimay drinken en surfen gaan niet goed samen Mr. Green

zolang ik all risk verzekerd ben gaat de auto dirct naar de garage, daarna zal ik er waarschijnlijk ook mee wachten tot ‘t de spuigaten uit loopt.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 04 juli 2011 08:11 PM
  [ # 22 ]

Inmiddels bij 55.000km, dus over een week of vier komt de tweede onderhoudsbeurt. De muziekinstallatie heeft zich herpakt en de krassen zitten er nog in. Tot vanmorgen was er dus eigenlijk niet veel nieuws te melden. Ik kon echter de sleutel niet meer vinden en heb voor het eerst de reservesleutel opgezocht. De afstandsbediening werkte niet, maar met de sleutel in het deurslot kon ik alle deuren ontgrendelen. Kontakt maken en… niets! Nu blijkt de auto de tweede sleutel niet te herkennen, waarschijnlijk omdat deze nooit geprogrammeerd is. In het algemeen wordt ‘service’ in Luxemburg niet met een hoofdletter S geschreven, maar nu heb ik alle reden om heel tevreden te zijn. Na afloop van zijn dienst komt er een electromonteur van l’Etoile Garage hier aan huis met zijn computer de sleutel voor mijn auto programmeren. Dat vind ik Service met een hoofdletter S.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 04 juli 2011 09:27 PM
  [ # 23 ]

De monteur is geweest en de auto accepteert nu de sleutel!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 05 juli 2011 09:47 AM
  [ # 24 ]

en, heb je je andere sleutel al terug gevonden ? ik heb er eentje bij besteld vorig jaar a rato van 100,00 € excl 21 % btw, het progameren van de sleutel was gelukkig gratis.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 05 juli 2011 09:05 PM
  [ # 25 ]

De eerste sleutel heb ik niet teruggevonden, maar wel een nieuwe besteld: dat gaat 115 euro kosten voor de sleutel en 30 euro voor het programmeren. Tezamen met de kosten voor de Service met een hoofdletter S wordt het een duur grapje…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 210
Geregistreerd: 13-06-2006

- C5 break exclusive
Gepost: 07 juli 2011 10:58 PM
  [ # 26 ]

Is het nodig om een nieuwe sleutel te bestellen (als het zachte gedeelte van de sleutel versleten is) of kun je de transponder en het binnenwerk overzetten op/in een ander huis?

Enne Rens uit ervaring: altijd goed nadenken als je iets in de vuilnisbak of oud papierbak gooit. Met name als je van plan bent om weg te gaan of als je thuis komt.
Na 15 jaar met mijn oude Xm: een sleutel bij het oud papier, een sleutel in de was, een sleutel afgebroken in het rechtse slot.
Start nu met een ANWB hulpsleutel van polypropyleen.

mia macchina è presto per rubare

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 07 juli 2011 11:39 PM
  [ # 27 ]

Het zal vast mogelijk zijn om de electronica over te zetten, maar ik weet niet of de mechanische delen van alle sleutels gelijk zijn. Dat lijkt mij eigenlijk niet…

En ik heb de vuilnisbak en de oudpapiermand doorzocht, maar ook daar niets gevonden. Toch verdenk ik die… Er is ook goed nieuws. De Service met hoofdletter S houdt aan: de sleutel is bij de garage aangekomen en men heeft mij spontaan een afspraak op zaterdagmorgen aangeboden. Dat is me nog nooit overkomen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 23 juli 2011 10:33 AM
  [ # 28 ]

Dit topic is mij nooit opgevallen.

Maar wat een luxe om een C6 3.0 HDi als bedrijfsauto te hebben!
Sluit prima aan bij je eigen rijtje auto’s Wink

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 02 augustus 2011 04:50 PM
  [ # 29 ]

Gisteren is de teller de 60.000 km gepasseerd en vandaag is de auto voor Service in de garage. Het standaardprogramma plus nieuwe remblokken rondom en het vervangen van een koelvloeistofleiding met scheurtjes. Die is besteld en komt pas morgen of overmorgen aan. Morgen fijn met de XM naar mijn klant!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 02 augustus 2011 05:09 PM
  [ # 30 ]

...foutje….

Profiel  
 
 
2 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook