3 van de 47
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Rens’ CX 25 Prestige Turbo 2
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 december 2010 08:08 PM
  [ # 31 ]

mooie wagen ! ik snap dat je die niet kon laten staan Wink

ik hoop dat je die snel kan ophalen !

de LU wegenwacht accepteert een auto als die nog niet op jouw naam staat en jij bent er mee gestrand in noord-Fr. ??

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 december 2010 08:15 PM
  [ # 32 ]

is het deze ?

verkoper geeft aan dat ze in nette staat verkeert. verder lagere km stand.
als ze dan nog correct onderhouden is, niet te veel roest….... dan is dat een leuke wagen !
ik ga er vanuit dat je wel wat van de vraagprijs af hebt kunnen halen.

gris perle - EVE ?

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 20 december 2010 08:21 PM
  [ # 33 ]

Aangespoord door alle avonturiers hier op het forum, heb ik zoëven mijn treinbiljetten besteld. De weersverwachting voor vrijdag is redelijk, dus dan gaat het gebeuren!

Waren het tot nog toe de avontuurlijk ingestelde forummers die mij met hun goede raad terzijde stonden, misschien worden nu de voorzichtigen wakker en gaan ze mij verwijten dat ik onaanvaardbaar hoge risico’s neem, dat ik het gechevronneerde erfgoed te grabbel gooi, enz., enz. Het zij zo; de beslissing is genomen! Smile

Nu weer even serieus: allen hartelijk dank voor de adviezen. Ik houd jullie op de hoogte.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 20 december 2010 08:22 PM
  [ # 34 ]

Goeie reis alvast!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 20 december 2010 08:29 PM
  [ # 35 ]

Bedankt Wendela! Helaas ligt St. Marien niet op de route om hem te komen laten zien en zonodig te laten verzorgen. Misschien in de zomer een keer?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 december 2010 08:32 PM
  [ # 36 ]

goede keuze, gewoon wat reserve sapjes achterin en lekker zweven !!
je eigen wagen terug rijden is wel zo gaaf !!

bon voyage !

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 20 december 2010 08:37 PM
  [ # 37 ]
RensKorevaar schreef:

Misschien in de zomer een keer?

Dat is beter weer voor een barbecue, ja.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 20 december 2010 08:37 PM
  [ # 38 ]
cx25gtit2 schreef:

is het deze ?

Die is het! En ja, Gris Perlé = EVE. Hoewel nooit helemaal zeker, is de kilometerstand van 76.000 zeer aannemelijk; die wordt door een heel pak onderhouds- en keuringsdocumenten ondersteund. Mij lijkt de auto heel goed. Er mankeren wat optische dingetjes aan (hemelbekleding, velgen, dashboard-klepjes) en bij de eerste onderhoudsbeurt zal er ook wel meer boven water komen dan wat ik gezien heb, maar ik meen te kunnen beoordelen dat hij heel gezond is. Na de thuisreis van aanstaande vrijdag zullen we daarover ook al meer weten!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 20 december 2010 09:33 PM
  [ # 39 ]

Mooie vondst hoor! Ziet er top uit op de ene foto! En 76k is niks…
Veel plezier vrijdag, en een veilige reis!

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 20 december 2010 11:56 PM
  [ # 40 ]

Heelbenieuwd hoe het gaat de reis. Verslag ! Foto’s ! Lachen man, gewoon gaan met die kar ! Goed vat LHM meenemen. De rest is wel aan te komen bij een benzinepomp. LHM is er geen vanzelfsprekendheid. Heel veel succes !

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
bonetone
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005

- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Gepost: 23 december 2010 12:19 AM
  [ # 41 ]

Auto is net weer bovenaan leboncoin verschenen.
Betekent dat de de koop niet doorgaat of twijfelt de verkoper nog aan jouw komst vrijdag???

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 23 december 2010 12:41 AM
  [ # 42 ]

zonder een persoon in het echt te hebben gezien of zonder echte/harde euro’s te hebben gezien, zou ik als verkoper ook nergens zeker van zijn en zeker niet op één paard wedden! Euh, wat ik zeggen wil, dit (het omhoog plaatsen van de advertentie) zegt dus niet zo heel veel wat mij betreft Smile

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 23 december 2010 12:44 AM
  [ # 43 ]

Dat is niet de eerste keer. Wij hebben nog telefonisch kontakt gehad en ook e-mails uitgewisseld: ik ontvang allerlei goede raad over welke trein vanaf het Gare du Nord te nemen en welke juist te vermijden, ondanks dat het misschien de goede lijkt, enz., enz. Smile Dat zit dus wel goed. Mij lijkt dat het om automatische “schopjes” gaat. De verkoper heeft zijn hotel opgegeven, heeft het gebouw verkocht en moet het nu snel leeg opleveren. Er zat dus wel wat druk achter de verkoop van de auto.

Overigens hebben jullie de weersverwachting gezien? Het belooft een avontuur te gaan worden. Of het nu regent, sneeuwt, hagelt, ijzelt of - oh schrik! - dat de zon schijnt: de CX komt naar Luxemburg!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 23 december 2010 12:47 AM
  [ # 44 ]
25trd schreef:

zonder een persoon in het echt te hebben gezien of zonder echte/harde euro’s te hebben gezien (...)

Maar hij heeft mij in het echt gezien, in het weekend, ongeschoren, dus nog veel echter dan dat mijn klanten mij door de week te zien krijgen Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 23 december 2010 01:18 AM
  [ # 45 ]

Ah, excusez-moi, niets gezegd Wink

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
 
3 van de 47
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook