184 van de 207
« Eerste  < Vorige 182 183 184 185 186 Volgende >  Laatste »
   
Restauratie Prestige laagdaks, bij de spuiter
jantje1948
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9863
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 28 april 2016 10:17 PM
  [ # 2746 ]

Als je er 12V op zet moet hij in ieder geval bewegen.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 28 april 2016 10:41 PM
  [ # 2747 ]
F.SvM schreef:

De thermische volt meter kan ik die testen of lukt dat alleen bij draaiende motor.

VgF

Dat ding gaat bij mij alleen omhoog zodra de motor loopt.
Op contact doet ‘ie niets. Hoort dat zo?
Eigenlijk lijkt het me ook wel handig als ‘ie spanning aangeeft bij alleen contact.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9132
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 28 april 2016 10:46 PM
  [ # 2748 ]

De meter controleert de werking van de dynamo, niet de accuspanning.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 28 april 2016 10:56 PM
  [ # 2749 ]
jantje1948 schreef:

Als je er 12V op zet moet hij in ieder geval bewegen.

Hij beweegt niet als ik er plus en min opzet .
Dus denk dat hij kapot is morgen maar eens effe naar Dibbert

Mensen bedankt

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 april 2016 11:19 AM
  [ # 2750 ]

De sleutel boven de luchtinlaat zweeft zelfs nog Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
MicDis
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 16-12-2013

Gepost: 29 april 2016 11:27 AM
  [ # 2751 ]

Heel mooi dat er weer vorderingen zijn en alles langzaam weer bij elkaar komt. Succes!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 april 2016 02:20 PM
  [ # 2752 ]

Wie kan mij helpen aan de origine steun voor de luchthoorn
Hier zijn vele variaties in wie o wie heeft er 1

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 29 april 2016 02:39 PM
  [ # 2753 ]

Heb een bak met wat los spul, dacht dat er zoiets in zat.
Ik check.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 april 2016 02:42 PM
  [ # 2754 ]

Ik heb wel zo’n steun, maar daar zit wel een hele auto aan vast.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 april 2016 06:14 PM
  [ # 2755 ]

Dit is een vrij grote plaat driehoek vormig
Deze plaat is alleen in de eerste twee jaar geleverd
Ben benieuwd naar wat jullie hebben.
Heb nu voor nood maar een beugeltje meegenomen bij Dibbert .


VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 29 april 2016 10:12 PM
  [ # 2756 ]

serie 1 prestige ‘81

deze komt dacht ik uit mijn serie 2…. (zit bij mij nu anders) (of is dit een andere steun ??)

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 april 2016 10:27 PM
  [ # 2757 ]

Die onderste is idd hoe het in elk geval in een serie 2 zit.

Echter dit is alleen het gedeelte waar de hoorns op zitten. De compressor zit nog op een andere beugel, waar deze weer bovenop zit.

Hopelijk een beetje zichtbaar.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 april 2016 01:40 AM
  [ # 2758 ]

helaas heren ik zoek een andere steun.
bedankt voor de moeite!

even wat foto’s



radiateur ook weer op de plek




ben alleen niet tevreden de bedrading bij de lunulle zit te strak dus morgen effe weer overnieuw.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 454
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 09 mei 2016 05:35 PM
  [ # 2759 ]

Op deze beugel zitten mijn luchthoorns, zoek je deze steun?

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 18 mei 2016 11:06 PM
  [ # 2760 ]

Frank, ik weet niet of je je ventilator probleem nou bij de Prestige hebt of de break, maar ik plaats hem hier.

Probleem: lage snelheid draaien beide fans, hoge snelheid draait er maar 1.
Dus, serieel werkt het wel, parallel niet.

Ik weet niet welke van de twee fans er nou niet draait, maar de werkwijze is hetzelfde:
Er is geen specifieke voorkeur waarin je onderstaande kan doen, maar ik zou beginnen met het relais zelf, die willen nog wel eens ‘blijven plakken’.
1: controleer afgaande signaal draad van onderste relais.
2: controleer schakeldraad van schakelcontact naar onderste relais.
3: controleer het relais zelf.
4: controleer signaaldraad van nadraairelais naar onderste relais
5: controleer aarde draad van schakelcontact.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
184 van de 207
« Eerste  < Vorige 182 183 184 185 186 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook