31 van de 36
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
   
Hilko aan de CX…
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 oktober 2014 10:05 PM
  [ # 451 ]

AZ heeft een kantel brug,misschien kun je die wel lenen/huren,hij heeft zijn CX"klaar”.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 03 oktober 2014 10:41 PM
  [ # 452 ]

Op Binckhorst zit een DHZ-garage. Brug is daar volgens mij 6 euro per half uur, 10-tje per uur oid.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 03 oktober 2014 11:24 PM
  [ # 453 ]

Ga ik onthouden!

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 04 oktober 2014 05:28 PM
  [ # 454 ]

hmz

Post uit Ljouwert, is nooit goed niet.
Dat Winsum is ook steeds crimineler. 100 Meter voor einde bebouwde kom een flitser aan de linkerkant van de weg. Dat moet wel een goudmijn zijn. Ik heb rijles gehad tussen 1992 en 1993 en toen leerde je nog dat, als het bord einde bebouwde kom in zicht kwam, je al rustig ging versnellen. Moet je daar dus niet doen… en 18 km/u te vlug binnen de kom is duuhuur tegenwoordig Sad

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 04 oktober 2014 09:50 PM
  [ # 455 ]
Hilko16TZI schreef:

100 Meter voor einde bebouwde kom een flitser aan de linkerkant van de weg. Dat moet wel een goudmijn zijn. Ik heb rijles gehad tussen 1992 en 1993 en toen leerde je nog dat, als het bord einde bebouwde kom in zicht kwam, je al rustig ging versnellen. Moet je daar dus niet doen… en 18 km/u te vlug binnen de kom is duuhuur tegenwoordig Sad

Ha, die tacktiek hebben ze hier ook! Na 4 flitpalen gingen ze hier er ook nog eens staan vlak voor het einde van de BBK na 2,3km 50 te hebben gereden, de smiechten very angry

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 06 oktober 2014 06:44 PM
  [ # 456 ]

Eens kijken of de olieconsumptie (of beter: verspilling) nu minder wil worden: ik heb het oliedruk-contact vervangen. Dat was namelijk best een beetje heel erg lek. Binnen de kom viel het verspillen wel mee, op de autobaan was een liter op 6- tot 900 kilometer heel gewoon.

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 06 oktober 2014 10:16 PM
  [ # 457 ]

Mwah, voor tweetakt valt dat wel mee…
Staat zo’n sensor hier op de markt zag ik…

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 06 oktober 2014 10:26 PM
  [ # 458 ]

Mijn vaste onderdelenboer had er eentje op de plank Cool

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 08 oktober 2014 10:24 PM
  [ # 459 ]

Goed, bijna stallingstijd. Nog één punt waarvan ik hoop dat iemand er wat zinnigs over kan zeggen.

Als de motor koud is, ‘s ochtends bijvoorbeeld, dan loopt ie super.
Geen overslaan, geen gehik, geen drama’s. Gewoon, goed en strak rijden.
Dat verandert als de motor op bedrijfstemperatuur is.
Soms een hik, na lang snelweg rijden moet je zelfs oppassen als je gaat accelereren bij een verkeerslicht, zo wil ie dan stotteren.

Lucht is het niet in ernstige mate en al helemaal niet (meer) in de aanvoer (gecontroleerd).
Maar: wat kan er dan wel aan de hand zijn? Gare verstuivers? (Nee, hij rookt niet vreselijk).
Gare pomp? (Zie verstuivers).
Gaar blok? (klinkt niet zo, zie verstuivers).

Laat maar horen.

Profiel  
 
Prowl
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 11-09-2010

- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Gepost: 08 oktober 2014 10:40 PM
  [ # 460 ]

Het is een Citroën, karakter noemen ze dat… Rolling Eyes

Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 08 oktober 2014 10:46 PM
  [ # 461 ]

Sorry hoor, maar aan zo’n antwoord heb ik nou helemaal niks Very Happy

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43051
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 08 oktober 2014 10:47 PM
  [ # 462 ]

Een gare motor is het niet denk ik. Als een diesel gaar is slaat in juist in koude toestand erg slecht aan en zal ie koud brakker lopen dan normaal.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 08 oktober 2014 10:53 PM
  [ # 463 ]

Hij start als een nieuwe, gelijk op 4 cilinders ook. Echt een tik aan de sleutel en hij draait.

Profiel  
 
Barkie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310
Geregistreerd: 03-01-2011

Gepost: 08 oktober 2014 11:31 PM
  [ # 464 ]

Heb je het dekseltje van de pomp inmiddels al vervangen?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25387
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 08 oktober 2014 11:36 PM
  [ # 465 ]
Hilko16TZI schreef:

Goed, bijna stallingstijd. Nog één punt waarvan ik hoop dat iemand er wat zinnigs over kan zeggen.

Als de motor koud is, ‘s ochtends bijvoorbeeld, dan loopt ie super.
Geen overslaan, geen gehik, geen drama’s. Gewoon, goed en strak rijden.
Dat verandert als de motor op bedrijfstemperatuur is.
Soms een hik, na lang snelweg rijden moet je zelfs oppassen als je gaat accelereren bij een verkeerslicht, zo wil ie dan stotteren.

Lucht is het niet in ernstige mate en al helemaal niet (meer) in de aanvoer (gecontroleerd).
Maar: wat kan er dan wel aan de hand zijn? Gare verstuivers? (Nee, hij rookt niet vreselijk).
Gare pomp? (Zie verstuivers).
Gaar blok? (klinkt niet zo, zie verstuivers).

Laat maar horen.

gare verstuivers kan goed. simpele reparatie

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
 
31 van de 36
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook