Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Interesse in een voorruit? Ik heb er nog wel 1.
Het voorruit rubber is bijna nog duurder als de ruit zelf, dus dat is ook wel een idee.
Nee dat niet, heb zelf nog een voorruit in de voorraad staan (met de complete auto er omheen )
Maar een ruit zonder schades is wel het bewaren waard.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Helaas is deze voorruit kapot. zitten meerdere barsten in
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
En de achterste zijruiten?
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/218329/P30/#1653436
Je zal ze maar nodig hebben…
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Arjan Verkade schreef:Interesse in een voorruit? Ik heb er nog wel 1.
Het voorruit rubber is bijna nog duurder als de ruit zelf, dus dat is ook wel een idee.
Leg uit,een nieuwe voorruit kost mij minimaal 125 euro
Een rubber, denk een 25 euro
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Art schreef:Helaas is deze voorruit kapot. zitten meerdere barsten in
Haal het rubber er wel uit!
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
F.SvM schreef:Arjan Verkade schreef:Interesse in een voorruit? Ik heb er nog wel 1.
Het voorruit rubber is bijna nog duurder als de ruit zelf, dus dat is ook wel een idee.
Leg uit,een nieuwe voorruit kost mij minimaal 125 euro
Een rubber, denk een 25 euroVgF
125 Euro voor getint glas? Goedkoopste die ik heb gezien was 170 ex (getint met zonneband).
Rubber heb ik niet veel naar gekeken, maar kost bij CX Basis ruim 200 Euro. Zoals bekend niet de goedkoopste…
Waar kijk jij dan?
Inmiddels is de break al enkele weken geleden op transport gegaan naar de plaatselijke sloperij.
Naar verluid is het karkas vrijwel direct de pers in gegaan. De cx break is dus niet meer onder ons
Voor dat zover was heb ik er nog de laatste dingen af gehaald. oa wat ruiten, mechanieken, achterklep en nog wat andere zaken.
De laatste feauteaux
au revoir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Je hebt hem goed kaalgetrokken! Goed werk.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb aardig mijn best gedaan, ben ook niet ontevreden met de ‘‘oogst’‘
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 9153
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Kan het op de foto’s niet goed zien, maar heb je de complete achterwielophanging ook nog kunnen redden?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Nee, helaas niet. Ik heb de break gesloopt bij de oude eigenaar in zijn kas. Voor 18 dec. moest ik klaar zijn met slopen omdat die datum de schorsing zou verlopen. Hij moest dus voor de 18e naar de sloop. Dat zou de oude eigenaar zelf regelen, auto moest dus wel rollend blijven. Ik had ook geen beschikking over een brug oid zoiezo. Wel heeft de oude eigenaar op mijn verzoek aan de slopert gevraagt deze onderdelen er alsnog even af te halen voor het karkas de pers in zou gaan. Gisteren hoorde ik dus pas dat de sloper dat niet zag zitten en het geheel in de pers gedonderd heeft. Jammer maar helaas….... Ik ben zoeizo niet ontevreden met de buit. Heb er echt een hele berg onderdelen vanaf gehaald.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
De lichtmetalen gti velgen heb ik naderhand nog wel terug gekregen met bouten.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Volle schuur Art?
En waar moet de wasmachine nou staan?
Altijd goed om dat soort onderdelen te hebben.
Helaas is mijn ervaring dat net dat ene onderdeel bij de sloper ook gaar was en dat je de rest nooit nodig hebt…
Maar wie weet kan je daar een ander weer blij mee maken…
In ieder geval lekker geklust!
Sleutelervaring voor je eigen slee-iks!
Ja de schuur is wat voller nu. Valt mee omdat ik vtv al flink had opgeruimd.
Ik had nog een hele hoop gsa onderdelen die nu weg zijn dus die ruimte vul ik weer op met de onderdelen van de break. Wat ik er in de toekomst van nodig zal hebben zie ik dan wel weer, er is geen betere raad dan voorraad toch? En leerzaam was het zeker ook idd.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)