

































Totaal aantal Berichten: 15734
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Geen geweldige foto’s, daar ben ik me van bewust, maar misschien kun je er iets mee…
Ah, de pukkel van de lamp zit dus ‘onder’.
Kan nog net niet zien hoe de beugel onder de auto zit, dit is gezien het rubberen blok dus de bestuurderszijde?
Want dan kan ik de stand van de beugel wel uitvogelen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!


































Totaal aantal Berichten: 15734
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Foto’s zijn gemaakt aan de bestuurderszijde inderdaad.
Dank beiden! Ik zal ze binnenkort monteren.
Foto volgt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo tijdje stil geweest hier, maar er moet werk gebeuren.
De stalling waar m’n auto staat moet z.s.m. ontruimt worden, dus de CX mag vroegtijdig naar z’n nieuwe onderkomen verhuizen.
Het ding heeft echter volgens mij een lekke benzine pomp of pakking, ‘t gutst er uit als ‘ie loopt.
Effe kort: is het vervangen van de pakking of de pomp nog een lastig is iets en komen daar nog rare trucs bij kijken of is het gewoon twee moertjes los, meuk vervangen, klaar?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43387
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Je zegt het zelf al: slangen los, moeren los, pomp er af, nieuwe er op. Klaar.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Top, dank, moet goed komen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27958
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Jij mag toch voor 1 maart niet de weg op met de CX?














































Totaal aantal Berichten: 43387
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Lekker boeien man. Er zijn er zat die er sch**t aan hebben
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
tot dat je natuurlijk een keer wordt geflitst door de belastingdienst dan kan je betalen!
Ik ben er niet zo bang voor. De te overbruggen afstand is 1.3 km.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27958
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja dat kan je bijna nog duwen… Ik dacht dat je het halve land door moest
oooo dat kun je wel doen lijkt mij
Het kreng werkt weer. slangklem op de benzinepomp zat gewoon niet goed vast denk ik, paar slagen en het is niet meer teruggekomen.
Wel lekt het ding toch meer olie bij de krukaskeering, wat vervolgens fijn op de uitlaat druppelt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!