2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
mijn zoektocht
Bolo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 18-09-2018

Gepost: 18 september 2018 12:01 PM
  [ # 16 ]

Beste Dimi-v,
Leuk dat je op zoek bent naar een CX. Ook leuke dat je mijn naamgenoot (bijna, ik heet Dmitri iedereen noemt me Dimi) bent.
Ik ben ook op zoek naar een cx, dit omdat mijn DS-break te kwetsbaar wordt voor dagelijks gebruik. Ook omdat het comfort, airco, automaat, rust, etc. op een “zekere leeftijd” een grotere rol speelt Dit heeft mij er juist toe doen besluiten om een séries II te zoeken. Wel wat betrouwbaarder carrosserie technisch en ook qua comfort lijkt mij zo. Tuurlijk is de Séries I origineler, maar dat was bij de DS ook zo en toch wordt de laatste serie DS ook erg gewaardeerd naarmate de tijd verstrijkt…
Ik hoop eigenlijk een Prestige II met 136 pk te vinden (ik hoef niet snel). Liefst automaat en airco, dat wordt echter wel in de buidel tasten ben ik bang…
Verder kijk ik ook veel in Italië, daar woon ik, dus als je daar wat ziet en het is te bereizen, help ik je met alle plezier. Dat geld trouwens voor alle cx/ds liefhebbers; ik vind het leuk om vanuit Italië te assisteren en er is wel degelijk e.e.a. te vinden in het land van de Alfa’s

Blijf de nuance zoeken

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 18 september 2018 04:13 PM
  [ # 17 ]
Prowl schreef:
Nielsje schreef:

Ik doel op het 2L blok dat Citroën produceerde voordat het Douvrin blok erin kwam.

Wat is het verschil in prestaties dan ongeveer?

Ik heb wel eens een 2.0 van 1980 bekeken maar er niet in gereden
Prachtwagen, strak in de lak en toen keek ik aan de onderzijde en heb toen snel bedankt (kromme ski’s en roestgaten in de kofferbak)

Ik heb geen cijfers bij de hand, maar wel wat ervaringen. Het 2L Citroën blok (t/m modeljaar ‘79 geleverd in de cx) is gebaseerd op het oude DS blok, net zoals de 2.4 gebaseerd is op een DS blok. Kettingdistributie, en in de cx eenvoudig te herkennen aan het feit dat het inlaatspruitstuk achterop het blok zit en het uitlaatspruitstuk ervoor. Bij de Douvrin blokken zat de inlaat voor, de uitlaat achter. Een Douvrin 2L is in vergelijking met het oude blok een stuk zuiniger en krachtiger. In mijn beleving zou je de prestaties van de oude 2.4 best naast een 2L Douvrin kunnen zetten, ik denk dat een Douvrin nog beter presteert eigenlijk in zowel snelheid als in verbruik. De 2.4 is wel een soepel blok met best wat koppel (je kan hem ‘lui’ rijden). De oude 2L is gewoon een stuk langzamer.

Er zijn mensen die een ‘oud’ Citroën blok verkiezen boven een Douvrin (want dat is geen Citroën motor). Tja. Maar hij is wel een stuk efficiënter. De olielekkage van het carter (wegens ontwerp van de pakking) zou ik voor lief nemen. Douvrins hebben volgens mij ook standaard elektronische ontsteking, da’s ook fijn.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 18 september 2018 04:14 PM
  [ # 18 ]
Bolo schreef:

Verder kijk ik ook veel in Italië, daar woon ik, dus als je daar wat ziet en het is te bereizen, help ik je met alle plezier. Dat geld trouwens voor alle cx/ds liefhebbers; ik vind het leuk om vanuit Italië te assisteren en er is wel degelijk e.e.a. te vinden in het land van de Alfa’s

Mooi aanbod! very good

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27805
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 september 2018 06:50 PM
  [ # 19 ]
Nielsje schreef:
Prowl schreef:
Nielsje schreef:

Ik doel op het 2L blok dat Citroën produceerde voordat het Douvrin blok erin kwam.

Wat is het verschil in prestaties dan ongeveer?

Ik heb wel eens een 2.0 van 1980 bekeken maar er niet in gereden
Prachtwagen, strak in de lak en toen keek ik aan de onderzijde en heb toen snel bedankt (kromme ski’s en roestgaten in de kofferbak)

Ik heb geen cijfers bij de hand, maar wel wat ervaringen. Het 2L Citroën blok (t/m modeljaar ‘79 geleverd in de cx) is gebaseerd op het oude DS blok, net zoals de 2.4 gebaseerd is op een DS blok. Kettingdistributie, en in de cx eenvoudig te herkennen aan het feit dat het inlaatspruitstuk achterop het blok zit en het uitlaatspruitstuk ervoor. Bij de Douvrin blokken zat de inlaat voor, de uitlaat achter. Een Douvrin 2L is in vergelijking met het oude blok een stuk zuiniger en krachtiger. In mijn beleving zou je de prestaties van de oude 2.4 best naast een 2L Douvrin kunnen zetten, ik denk dat een Douvrin nog beter presteert eigenlijk in zowel snelheid als in verbruik. De 2.4 is wel een soepel blok met best wat koppel (je kan hem ‘lui’ rijden). De oude 2L is gewoon een stuk langzamer.

Er zijn mensen die een ‘oud’ Citroën blok verkiezen boven een Douvrin (want dat is geen Citroën motor). Tja. Maar hij is wel een stuk efficiënter. De olielekkage van het carter (wegens ontwerp van de pakking) zou ik voor lief nemen. Douvrins hebben volgens mij ook standaard elektronische ontsteking, da’s ook fijn.

Ik ga er even vanuit dat je het dan alleen over de 2.4 heb met carb.
Een 2.0 Douvrin gaat het denk ik niet winnen tegen een 2.4 met injectie.

Is jouw 2.4 carb ook niet gewoon relatief traag omdat er een te lange bak achter zit?

Profiel  
 
Menno
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1743
Geregistreerd: 29-07-2003

- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Shine EAT6
- DS 3 1.2 So Chic EAT6
- 2CV AZ-A
Gepost: 18 september 2018 06:53 PM
  [ # 20 ]

Fijne motor die 2.0 douvrin , idd zuinig en vrij vlot , en prima schakellui te rijden.

Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 18 september 2018 07:06 PM
  [ # 21 ]
Arjan Verkade schreef:

Ik ga er even vanuit dat je het dan alleen over de 2.4 heb met carb.
Een 2.0 Douvrin gaat het denk ik niet winnen tegen een 2.4 met injectie.

Is jouw 2.4 carb ook niet gewoon relatief traag omdat er een te lange bak achter zit?

Inderdaad heb ik het over de carburateur motors. De TS heeft aangegeven geen voorkeur te hebben voor de snelle versies, vandaar. Of mijn auto echt traag is weet ik niet: ik zie een te lange bak vooral als wat schakelongemak met te ver moeten doortrekken (of juist te ver terugzakken bij doorschakelen), wat zeker merkbaar is in heuvelachtiggebied. Op de snelweg zelf heb ik het nooit zo nadelig ervaren.

Binnenkort eens in een 2400 carb met de juiste 5-bak rijden, dan ga ik het verschil merken Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
dimi_v
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 27-12-2017

- 2CV Special
- Overig Peugeot 504
Gepost: 18 september 2018 08:50 PM
  [ # 22 ]
Bolo schreef:

Beste Dimi-v,
Leuk dat je op zoek bent naar een CX. Ook leuke dat je mijn naamgenoot (bijna, ik heet Dmitri iedereen noemt me Dimi) bent.
...
Verder kijk ik ook veel in Italië, daar woon ik, dus als je daar wat ziet en het is te bereizen, help ik je met alle plezier. Dat geld trouwens voor alle cx/ds liefhebbers; ik vind het leuk om vanuit Italië te assisteren en er is wel degelijk e.e.a. te vinden in het land van de Alfa’s

Inderdaad bijna naamgenoot, grappig! In Italië zijn er best mooi bewaarde exemplaren te vinden als ik af en toe ook op Europa zoek naar CX-en op autoschout24.

Weet iemand waarom of wanneer de zwarte bumperhoeken wel of niet gemonteerd werden? Zie deze beide CX Athena MY80, de ene waar ik inmiddels contact mee heb (Citoën liefhebber, doet weg omdat ook al een DS en TA heeft) zitten wel hoeken op:

en deze bij een handelaar (is overigens ex auto van forum gebruiker Schoot zag ik) geen hoeken

Auto van Prowl heeft ook bumperhoeken, Athena 1981. Verwarrend.

Maargoed, inmiddels dus contact gehad met eigenaar van de Vert Tamaris 1980 bolide, staat niet bij de advertentie maar is een Athena, zie je ook wel aan de raamstijlen bv. Bevestigde hij ook. De auto staat er blijkbaar aardig bij, is overgespoten maar niet in concoursstaat, er komen toch blijkbaar her en der wat blaasjes. Ook interieur zou nog netjes zijn (eerst zien natuurlijk). Verder is er technisch eea aan gedaan de afgelopen jaren:
carburateur gereviseerd
draagarmlagers achter vervanger 3 jaar gelden
voor de APK stuurkogels vervangen
fusee’s 2 jaar terug al vervangen
stuurhuis lekt wel wat
bodem heeft dinitrol behandeling gehad
aanjager heeft soms wat kuren, koelsysteem is verder wel ok

Klinkt niet verkeerd, als ik optisch wat vind zal ik eens vragen of iemand uit omgeving Leiden een technische blik er op wil werpen. Eerst over paar weken afspreken want hij was aan verhuizen.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43019
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 september 2018 09:16 PM
  [ # 23 ]

Een lek stuurhuis bij een cx dat fiks je niet “even” , daar moet je wel even rekening mee houden.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
zwrtw
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 272
Geregistreerd: 30-08-2016

Gepost: 18 september 2018 09:24 PM
  [ # 24 ]

Leuk om weer eens zo’n zoektocht draadje te lezen. Ik heb een Athena (dus Douvrin) en ik vind het een heerlijk blok. Ik ben niet zo’n snelle jelle en heb ruim voldoende aan deze 2 liter. 0 naar 100 in ca 12 seconden: menig moderne eco-auto is niet sneller. Onzuiniger dan 1 op 12 rijd ik nooit. Toegegeven: meestal lange afstanden en weinig in de stad. Op langere afstanden op de snelweg 110 km/h (GPS) haal ik soms 1 op 14 (maar ik heb wel een langere 5e versnelling gemonteerd wat een lager verbruik geeft). Afgelopen vakantie langdurig 130 km/h op de GPS op de Duitse autobahn (en als ik niet 130 reed stond ik in de file…) gaf 1 op 12. Prima te doen wat mij betreft.

Wat betreft de Athena uitvoering: de eerste bouwjaren met Douvrin motor hadden puntjes ontsteking. Ik dacht dat in 1983 werd overgegaan naar elektronische ontsteking. Die elektronische ontsteking van de latere RE, TRE, TRS e.d. is over te bouwen op een Douvrin met puntjesontsteking. Overigens doet de puntjesontsteking het prima als je de moeite neemt om af en toe even te stellen. Verreweg de meeste Athena’s hebben een 5-bak, maar in sommige landen werd de Athena in het begin standaard met een 4-bak geleverd. Let daar dus even op als een 5 bak een “must” is. Isother hebben ook niet alle Athena’s. Voor zover ik weet horen Athena’s origineel geen rubbers op de bumperhoeken te hebben. Het boek van Buurma zal wel uitsluitsel geven…

Succes en plezier met de zoektocht!

Vectrix VX1; Vespa GL150 1960; BMW R1100R zijspan; WMZ3; Fiat Panda Elettra 1992; Fiat Panda 4x4 1984; CX Athéna 1980

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 18 september 2018 11:51 PM
  [ # 25 ]
dimi_v schreef:

Weet iemand waarom of wanneer de zwarte bumperhoeken wel of niet gemonteerd werden? Zie deze beide CX Athena MY80, de ene waar ik inmiddels contact mee heb (Citoën liefhebber, doet weg omdat ook al een DS en TA heeft) zitten wel hoeken op:

rubberen bumperhoeken waren voorbehouden aan de duurdere modellen (Pallas, GTi, Prestige). Een Athéna hoort géén rubberen bumperhoeken te hebben, maar wellicht kon dat als optie worden aangevinkt? Enfin, op de foto hierboven zie je dat vóór wel bumperhoeken opzitten, achter niet. Daar is dus een andere bumper(hoek) op gekomen ooit.

Maargoed, inmiddels dus contact gehad met eigenaar van de Vert Tamaris 1980 bolide, staat niet bij de advertentie maar is een Athena, zie je ook wel aan de raamstijlen bv. Bevestigde hij ook. De auto staat er blijkbaar aardig bij, is overgespoten maar niet in concoursstaat, er komen toch blijkbaar her en der wat blaasjes.

Het is eenvoudig dateren met een Athéna: modeljaar ‘80 had de tekst Athéna op de schildjes, de daarop volgende jaren niet meer. ‘81 herken je aan het breedspoor onderstel met smalspoor schermen (en alleen de tekst Athéna op de klep), vanaf ‘82 werden de grotere kunststof c-schilden gebruikt en de nieuwere stijl type aanduidingen (zwart bordje met tekst erop, kunststof).

Wanneer is die auto gespoten? Want als ‘ie nu alweer blaasjes heeft.. Dat is ‘ie óf niet goed voorbehandeld óf het ding staat veel buiten/ veel gebruikt. Begin jaren ‘80 tot medio ‘80 schijnen de beste jaren te zijn m.b.t. kwaliteit van het staal.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Menno
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1743
Geregistreerd: 29-07-2003

- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Shine EAT6
- DS 3 1.2 So Chic EAT6
- 2CV AZ-A
Gepost: 19 september 2018 12:06 AM
  [ # 26 ]

Ook de simpele Douvrin in TRE trim heeft bumperhoeken…

Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien

Profiel  
 
dimi_v
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 27-12-2017

- 2CV Special
- Overig Peugeot 504
Gepost: 19 september 2018 09:28 AM
  [ # 27 ]
waterman schreef:

Een lek stuurhuis bij een cx dat fiks je niet “even” , daar moet je wel even rekening mee houden.

Dat geloof ik, zal alleen al duur onderdeel zijn. Weet niet in hoeverre dit veel voorkomende kwaal is bij CX-en? En wat is acceptabel? Iets voor een 2e bezichtiging met een kenner Smile

zwrtw schreef:

... Onzuiniger dan 1 op 12 rijd ik nooit. Toegegeven: meestal lange afstanden en weinig in de stad. ... Prima te doen wat mij betreft.

Wat betreft de Athena uitvoering: de eerste bouwjaren met Douvrin motor hadden puntjes ontsteking. Ik dacht dat in 1983 werd overgegaan naar elektronische ontsteking. Die elektronische ontsteking van de latere RE, TRE, TRS e.d. is over te bouwen op een Douvrin met puntjesontsteking.
...
Voor zover ik weet horen Athena’s origineel geen rubbers op de bumperhoeken te hebben. Het boek van Buurma zal wel uitsluitsel geven…

Succes en plezier met de zoektocht!

Verbruik is redelijk, dat valt mee (rekende eerder voor mezelf met 1 op 9). Mocht onsteking problemen gaan geven is ombouw tzt een leuk project, maar in ieder geval geen must. Ik kan in het CX boek niet terugvinden hoe het zit met de bumperhoeken, misschien lees ik er overheen. Vandaar dat ik me afvroeg. Wellicht is het een optie geweest zoals Nielsje schrijft, en in ijna 40 jaar kan er veel gebeurd zijn (verfraaing, schade, etc). Van mij hoeft het liever niet maar als verwijderen problematisch is zou ik het laten zitten.

Nielsje schreef:

Wanneer is die auto gespoten? Want als ‘ie nu alweer blaasjes heeft.. Dat is ‘ie óf niet goed voorbehandeld óf het ding staat veel buiten/ veel gebruikt. Begin jaren ‘80 tot medio ‘80 schijnen de beste jaren te zijn m.b.t. kwaliteit van het staal.

2 jaar terug samen met een nieuwe voorruit, staat in de advertentie en meldde de eigenaar ook in gesprek. Hij gaf zelf direct aan dat spuiten met klein budget gedaan was om leuk te houden. Auto staat wel in stalling, waarschijnlijk is het niet dramatisch maar meldt hij maar alvast om de verwachting van een superstrakke auto te temperen. Roestvrije portieren zijn een zeldzaamheid toch? Prowl zijn auto is ook niet superstrak geeft hij aan, en dat verwacht ik ook niet in de lagere prijsklasse en hoeft ook niet. Als maar geen opzichtig rotte bak is

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 19 september 2018 10:32 AM
  [ # 28 ]

Hi Dimi, ik kan niet veel toevoegen aan wat er allemaal is gezegd, behalve mijn observaties mbt verbruik en vlotheid. Ik rijd een 77-er 2400 met 4-bak op LPG.

De 4-bak ervaar ik als soort van (half)automaat, omdat ik rond de 50 al in z’n 4 zit en in het hele spectrum tot 160 (op de teller/150 via gps) heel vlot kan doortrekken om bijv een vrachtwagen voorbij te komen. Ik kan me voorstellen dat dat bij een 2-liter (icm 4 bak) minder het geval is, maar dat weet ik niet zeker.

Verbruik is 1:7 op LPG, maar dat ligt ook aan mijn klompvoet en gassies in golfjes die mij voortdurend uitdagen. Verbruik met benzine zal 1:9 zijn (maar het is al heel lang geleden dat ik dat getankt heb).

Mijn besluit om een LPG tank te installeren (plm 2000 euro) was niet zozeer dat ik in 3 jaar quitte zou draaien (ik rij max 5000/jr en ging/ga er van uit dat ik deze auto heeeeel lang blijf rijden). Maar sowieso dat LPG een schonere brandstof is, en dat ik liever 40 euro aftik bij een tankbeurt dan plm 100…

Succes met de zoektocht!

gr Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43019
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 19 september 2018 11:04 AM
  [ # 29 ]
dimi_v schreef:
Nielsje schreef:

Wanneer is die auto gespoten? Want als ‘ie nu alweer blaasjes heeft.. Dat is ‘ie óf niet goed voorbehandeld óf het ding staat veel buiten/ veel gebruikt. Begin jaren ‘80 tot medio ‘80 schijnen de beste jaren te zijn m.b.t. kwaliteit van het staal.

2 jaar terug samen met een nieuwe voorruit, staat in de advertentie en meldde de eigenaar ook in gesprek. Hij gaf zelf direct aan dat spuiten met klein budget gedaan was om leuk te houden. Auto staat wel in stalling, waarschijnlijk is het niet dramatisch maar meldt hij maar alvast om de verwachting van een superstrakke auto te temperen. Roestvrije portieren zijn een zeldzaamheid toch? Prowl zijn auto is ook niet superstrak geeft hij aan, en dat verwacht ik ook niet in de lagere prijsklasse en hoeft ook niet. Als maar geen opzichtig rotte bak is

Ik zou zelf gaan zoeken naar een auto die een tandje beter is, minder (technisch) werk heeft en geen of zo min mogelijk roest vertoont. Koop je nu de beste auto die je kunt betalen die misschien wat duurder is dan je eigenlijk zou willen dan is dat op de lange termijn meestal een goedkopere keuze.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 19 september 2018 11:14 AM
  [ # 30 ]

Hmm, misschien moet ik ook maar eens gas inbouwen in dat ding…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook