Rubber afdichting koplamp 3de neus?
Gepost: 24 juni 2026 10:19 AM
[ # 16 ]
@Frank: €58 is prijs excl btw als ik het goed lees? Toch bedankt voor het meedenken…
Gepost: 24 juni 2026 02:15 PM
[ # 17 ]
Daar heb je een punt. Dan ontloopt het elkaar niet zo veel.
Als je het zelf gaat halen in Oldebroek spaar je nog verzendkosten uit. En dan zou ik een wat groter wensenlijstje meenemen. Maar die heb je volgens mij al wel.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Gepost: 24 juni 2026 06:39 PM
[ # 18 ]
LoMax, van modeljaar 1967 tot en met modeljaarjaar 1969 hadden de D-modellen niet alleen RVS-sierlijsten voor de koplampruitjes, ook de knipperlichten voor hadden een RVS sierlijst. En van de knipperlichten achter had het oranje glaasje merkbaar meer glans dan de glaasjes met ingang van modeljaar 1970. Met een beetje geluk vind je die originele onderdelen terug in een van je kisten.

