Gaat lukken, neem de ruimte, niet in een te kleine garagebox, de deuren moeten open kunnen en het dash is nogal groot, dus buiten op de stoep is prima, indien aanwezig. Een grote fan op de achterbank is ook fijn, en voldoende looplampen, maar die zijn deze week bij lidl maar 7 euro.
rust is prima op z’n tijd…..
.
but rust ain’t
Stars_Falling_93 schreef:
Het is een diagnoseapparaat uit eind jaren ‘80, begin jaren ‘90.
Cool gereedschap! Heel lang geleden ooit eens in actie gezien bij de dealer, echt iets om nu zelf in de garage te hebben (vind ik). Komende weken eens zoeken of zoiets ergens te koop staat!
rust is prima op z’n tijd…..
.
but rust ain’t
Totaal aantal Berichten: 85
- Xantia 2.0i VSX
Cool gereedschap! Heel lang geleden ooit eens in actie gezien bij de dealer, echt iets om nu zelf in de garage te hebben (vind ik). Komende weken eens zoeken of zoiets ergens te koop staat!
Het is een leuk apparaat. Een complete set is heel uitgebreid en beslaat meerdere koffers. En een paar ordners aan instructie/naslag. Dat heb ik allemaal niet, maar met wat ik heb kan je Citroëns met de bruine 30-polige stekker of met OBD2 in ieder geval uitlezen.
Je ziet ze soms wel eens voorbij komen. Maar heel vaak voor totaal geschifte prijzen. Ik liep er destijds toevallig tegenaan voor een oké prijs en het leek me eenvoudiger dan een laptop met Lexia regelen.
Totaal aantal Berichten: 85
- Xantia 2.0i VSX
Dag 1 van operatie kachelradiateur is redelijk voorspoedig verlopen. Zo goed als alles is gedemonteerd behalve het dashboard en de A-stijl panelen.
Enige echte tegenvaller was dat ik het stuur tegen m’n hoofd kreeg bij het demonteren. En achteraf herinnerde ik me natuurlijk gelezen te hebben dat je de moer er altijd een paar slagen op moet laten zitten. Dat vergeet ik nu ook nooit meer. Helaas is de sleepring voor de radiobediening op het stuur daarbij gesneuveld. Zo te zien is die online nog wel te krijgen, alleen met een beetje lange levertijd. Nou ja, dan maar even zonder stuurbediening.