nog wel effies die mooie velgen vanm je overzetten ![]()
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Staat dat rode leer vast heel mooi in,mooie auto.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Rood leer? Heb ik wat gemist?
Rood leer hoort in een witte CX, maar da’s een kwestie van smaak.
ray schreef:Staat dat rode leer vast heel mooi in,mooie auto.
Gr Raymond
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 3026
- BX 19 GT
- BX 16 RS
ray schreef:Staat dat rode leer vast heel mooi in,mooie auto.
Gr Raymond
Denk ‘t ook
Goed, om maar weer ‘s met een lijstje actiepunten te komen:
- eventueel laswerk (als nodig) + antiroestbehandeling
- mogelijk nieuwe aandrijfas linksvoor
- diravi-unit waarschijnlijk vervangen (stuurt zwaarder naar links dan naar rechts, stuur trekt naar links, is dat iets van dat bouwjaar?
)
- electrische dingetjes fixen
- leer opknappen/behandelen
- wellicht airco aan de praat brengen/vullen
- achterklep rechthangen
- intercooler inbouwen
- wellicht nog lelijk behandelde linkerdeuren bijwerken
- koppeling is bij nader inzien niet onmiddelijk nodig
Kent iemand de RF-DJ-43 trouwens? Hij komt mogelijk bij Enting vandaan of is daar in onderhoud geweest (maar zij hadden geen info meer) en is gezien de sticker op de spoiler ooit van een CX-Clublid geweest.
Voor de rest is het echt een hele strakke auto, waar afgelopen half jaar al 3000 euro aan gespendeerd is aan onderhoud, nieuwe hemel en reparatie/spuiten achterklep.
Dan is nog even de vraag wat er met de RH-48-ZS gaat gebeuren. Als m’n ouders en broertje me niet standrechtelijk executeren bij dat idee, denk ik dat ‘ie in plaats van de Bix Nix in Opheusden komt te staan bij wijze van onderdelenreservoir, met stiekem de hoop ‘m toch ooit nog eens op te kunnen knappen. En wat gebeurt er dan met de Bix Nix? Da’s weer een hele andere kwestie ![]()
- C1 Ambiance
- CX Gti
Alstie van een CX Clublib is geweest, dan moet je het daar maar eens navragen. Misschien kan Theo Kerger ff in het archief duiken?
Stuur Theo ff een mailtje, .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) . Het kan misschien even duren, want het is een drukbezet man.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gedaan T(h)ijs, dank
Enne, Ernst, je hebt kennelijk inderdaad gemist dat mijn rode leer echt goed past bij deze kleur
Is ‘t trouwens Gris Renard? (nog te lui geweest om ‘t zelf op te zoeken
ops: ) Ben eigenlijk niet zo’n fan van grijs, maar deze kleur vind ik toch wel erg mooi ![]()
Totaal aantal Berichten: 3845
- CX 2200
- CX 2200
ongeduldig én lui…...
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:
ongeduldig én lui…...
Ja ja
ops:
Hij wordt overigens volgende week woensdag getaxeerd, door dhr. Heffener (die naam ging nogal rond de laatste tijd
)
- C1 Ambiance
- CX Gti
Bedoel eigenlijk: Ik heb gemist waar dat leer vandaan komt.
beerpeet schreef:Gedaan T(h)ijs, dank
![]()
Enne, Ernst, je hebt kennelijk inderdaad gemist dat mijn rode leer echt goed past bij deze kleur
![]()
Is ‘t trouwens Gris Renard? (nog te lui geweest om ‘t zelf op te zoeken
ops: ) Ben eigenlijk niet zo’n fan van grijs, maar deze kleur vind ik toch wel erg mooi
- BX 19 GT
- BX 16 RS
ernst23 schreef:Bedoel eigenlijk: Ik heb gemist waar dat leer vandaan komt.
Je hebt mijn CX toch gezien? Vergeten? Inderdaad wit met rood leer ![]()
De nieuwe is trouwens niet bekend bij Theo, dus waarschijnlijk is er zomaar een keer een clubsticker opgeplakt of heeft de eigenaar ‘m nooit als “in bezit” doorgegeven.
Vandaag heeft Beau Wouda ‘m bekeken en hij is goedgekeurd!
Hele goede CX voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Meestal 1,5 á 2x zo duur. Koppeling is nog even vraagteken, gaat geleidelijk minder zwaar nu er weer mee gereden wordt, maar grijpt hakkelig aan. Kan vuil zijn. Diravi: kwestie van banden op juiste spanning en nulstelling afregelen (:oops:)
Roest is niet noemenswaardig, (nog) niks aan doen, behalve conserveren.
Ook de airco is nog goed, op druk, hoeft dus alleen gevuld te worden.
Daar word ik blij van ![]()
Totaal aantal Berichten: 3845
- CX 2200
- CX 2200
kijk, de positieve berichten! gefeliciteerd ermee!
- C1 Ambiance
- CX Gti
Gefeliciteerd!
Was vergeten dat jij dat mooie interieur erin had zitten
ops:
beerpeet schreef:ernst23 schreef:Bedoel eigenlijk: Ik heb gemist waar dat leer vandaan komt.
Je hebt mijn CX toch gezien? Vergeten? Inderdaad wit met rood leer
De nieuwe is trouwens niet bekend bij Theo, dus waarschijnlijk is er zomaar een keer een clubsticker opgeplakt of heeft de eigenaar ‘m nooit als “in bezit” doorgegeven.
Vandaag heeft Beau Wouda ‘m bekeken en hij is goedgekeurd!
![]()
Hele goede CX voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Meestal 1,5 á 2x zo duur. Koppeling is nog even vraagteken, gaat geleidelijk minder zwaar nu er weer mee gereden wordt, maar grijpt hakkelig aan. Kan vuil zijn. Diravi: kwestie van banden op juiste spanning en nulstelling afregelen (:oops:)
Roest is niet noemenswaardig, (nog) niks aan doen, behalve conserveren.
Ook de airco is nog goed, op druk, hoeft dus alleen gevuld te worden.
Daar word ik blij van
re
beerpeet schreef:Dan is nog even de vraag wat er met de RH-48-ZS gaat gebeuren. Als m’n ouders en broertje me niet standrechtelijk executeren bij dat idee, denk ik dat ‘ie in plaats van de Bix Nix in Opheusden komt te staan bij wijze van onderdelenreservoir, met stiekem de hoop ‘m toch ooit nog eens op te kunnen knappen.
PANG!!!
Slijptol en sloop hamer heb ik al klaar liggen
![]()
Oowja ik begin redelijk handig te worden in het oplossen van electrische probleempjes. Sommige problemen zijn iets moeilijker op te lossen dan alleen maar een zekering te vervangen
![]()
Opel: Overal Plezier En Liefe ![]()
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Re: re
broertje schreef:PANG!!!
Slijptol en sloop hamer heb ik al klaar liggen
![]()
Oowja ik begin redelijk handig te worden in het oplossen van electrische probleempjes. Sommige problemen zijn iets moeilijker op te lossen dan alleen maar een zekering te vervangen
![]()
Mwah, ‘t is nog steeds de vraag wat er met de witte gaat gebeuren, ben er nog niet over uit. Electrische probleempjes: ramen van de nieuwe willen ondertussen allemaal open (en dicht, ook belangrijk). Gestoorde oliedrukmetersensor wordt veroorzaakt door een kapotte oliepijlmetersensor, dus die laatste zet ik over uit de RH-48-ZS.
En vanmiddag is de RF-DJ-43 getaxeerd door dhr. Heffener (of is ‘t nou Hefner, kaartje niet bij de hand) van EuropeExpertise op 6250 euro, terwijl er nog niets aan gebeurd is (had ‘m zelfs niet gepoetst).
Oftewel de (vervangings)waarde is zo’n 2,25 keer hoger dan ik ervoor betaald heb
Ook volgens hem is ‘t een strakke, goeie CX, met wederom complimenten voor de erg mooi lopende motor ![]()