3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Nu breekt mijn klomp, betalen voor een proefrit
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 18 juli 2006 09:03 PM
  [ # 31 ]
Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 juli 2006 09:04 PM
  [ # 32 ]
ieksEmmu schreef:

idd Shocked

http://www.autoonline.nl/content/dut/citroen/citroenzoeken.html

en weet je wat leuk is de auto met de meeste km moet ook de meeste euries kosten

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 09:14 PM
  [ # 33 ]

En nu breekt mijn klomp Shocked

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 10:06 PM
  [ # 34 ]

mja, tevens opvallend dat het allemaal HDI’s zijn,  zijn de benzine v6’en al versleten dan?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 juli 2006 10:47 PM
  [ # 35 ]
Simpele Ziel schreef:

mja, tevens opvallend dat het allemaal HDI’s zijn,  zijn de benzine v6’en al versleten dan?

HDi wordt ook meer verkocht Wink

er staat niet eens een rooie tussen Crying or Very sad
Wink

Profiel  
 
Johannes
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 85
Geregistreerd: 29-01-2006

Gepost: 19 juli 2006 12:18 AM
  [ # 36 ]

Zo

Nu mijn verhaal! Ruim een maand geleeden ging een stel van onze club (Les Amis de Citroen d’ Autriche) trouwen. Een dikke Mercedes was al geregeld. Een vriend van hun belde gewoon bij Citroen Österrreich op en vertelde het verhaal met de opmerking, dat het zeker geen moi gezicht voor Citroen- lievhebbers is als de traouauto een Mercedes is, en het de C6 het ijgenlijk zou moeten zijn. Tien minuten laater was de C6 geregeld.
Dus: voor een proefrit moet je trouwen.

Groeten, Johannes

Wie typfouten vind mag ze houden!

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 19 juli 2006 02:36 PM
  [ # 37 ]
Peteryed schreef:

Toen ik nog Toyota’s en Skoda’s verkocht hadden wij ook een soort contract. Dit was enkel en alleen voor de bekeuringen die er van kwamen. Bovendien is het ook voor de verzekering wel belangrijk.

Verder vind ik dat een dealer niet moeilijk moet doen over wel of niet kopen. Wij hadden een Superb of een Landcruiser staan voor de demo. Kon je een dag mee rijden als je wou. Er werd niet eerst een BKR toetsing gedaan of wat ook maar voordat je kon rijden. Als ik jou was zou ik dit eens bij de importeur voorleggen. Ik denk dat ze dan wel een leuke actie voor je kunnen ondernemen. Ik weet nog wel hoe de Skoda importeur je pushte om de Superb als demo in te laten zetten. Bij Toyota overigens ook. Importeurs denken alleen maar aan verkopen en willen dat iedereen proefrijd met auto’s.

Alleen als we een demo van de importeur haalden werd er eerst over de geloofwaardigheid gesproken. Het kost namelijk best veel geld om de auto van de importeur weg te halen, maar we berekenden het nooit door aan de klant.

Als je voor mij een email-adres hebt, zal ik ze eens mailen. .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) is volgens mij niet het goeie adres, want daar heb ik gisteren al naartoe gemaild zonder resultaat

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 19 juli 2006 02:39 PM
  [ # 38 ]

Re: Zo

Johannes schreef:

Nu mijn verhaal! Ruim een maand geleeden ging een stel van onze club (Les Amis de Citroen d’ Autriche) trouwen. Een dikke Mercedes was al geregeld. Een vriend van hun belde gewoon bij Citroen Österrreich op en vertelde het verhaal met de opmerking, dat het zeker geen moi gezicht voor Citroen- lievhebbers is als de traouauto een Mercedes is, en het de C6 het ijgenlijk zou moeten zijn. Tien minuten laater was de C6 geregeld.
Dus: voor een proefrit moet je trouwen.

Groeten, Johannes

Wie typfouten vind mag ze houden!

voto?  Smile

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 19 juli 2006 08:59 PM
  [ # 39 ]
Willem schreef:
Peteryed schreef:

Toen ik nog Toyota’s en Skoda’s verkocht hadden wij ook een soort contract. Dit was enkel en alleen voor de bekeuringen die er van kwamen. Bovendien is het ook voor de verzekering wel belangrijk.

Verder vind ik dat een dealer niet moeilijk moet doen over wel of niet kopen. Wij hadden een Superb of een Landcruiser staan voor de demo. Kon je een dag mee rijden als je wou. Er werd niet eerst een BKR toetsing gedaan of wat ook maar voordat je kon rijden. Als ik jou was zou ik dit eens bij de importeur voorleggen. Ik denk dat ze dan wel een leuke actie voor je kunnen ondernemen. Ik weet nog wel hoe de Skoda importeur je pushte om de Superb als demo in te laten zetten. Bij Toyota overigens ook. Importeurs denken alleen maar aan verkopen en willen dat iedereen proefrijd met auto’s.

Alleen als we een demo van de importeur haalden werd er eerst over de geloofwaardigheid gesproken. Het kost namelijk best veel geld om de auto van de importeur weg te halen, maar we berekenden het nooit door aan de klant.

Als je voor mij een email-adres hebt, zal ik ze eens mailen. .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) is volgens mij niet het goeie adres, want daar heb ik gisteren al naartoe gemaild zonder resultaat

citroen is meestal niet zo snel met de mail kan wel eens een tijdje duren voor je antwoordt heb

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 20 juli 2006 01:26 AM
  [ # 40 ]

Vorige week heeft mijn baas een proefrit met een C6 gemaakt (had ik voor hem geregeld) en hij werd - als Volvo-rijder - met open armen ontvangen. Niks betalen.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 20 juli 2006 01:52 AM
  [ # 41 ]

Wij vragen voor een proefrit ook geen bijdrage, maar soms ligt het er wel duime dik bovenop dat het meer om een plezierritje gaat dan om een serieuze afweging. Het is wat al is geschreven een moeilijk gebied, maar ik kan de betrefende dealer wel goed begrijpen. Ik herinner me nog de introductie van de C5, kon je je ook via internet opgeven voor een proefrit, een bureau regelde dan de afspraken met de mensen en de dealers. Op een gegeven moment komen er twee jonge jongens van begin twintig… afspraak… en afspraak is afspraak…. Na een kleine uurtje auto terug. Van voor tot achter vies, brandstof verreden en het ergste nog een lekkere ster in de voorruit en een beschadigde wieldop. Netjes over begennen van, reactie: U wil toch auto’s verkopen dat is dan toch uw risico, u bent toch verzekerd? jawel wij zijn verzekerd, eigen risico 1000 euro! natuurlijk dat zijn kosten die voor de baten uitgaan maar in dit geval weet je gewoon dat die baten waarschijnlijk nooit komen. In zo’n geval zou het best leuk zijn als er inderdaad gewoon een vergoeding zou zijn voor het rijden, schoonmaken, aftanken..enz.

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 juli 2006 02:12 AM
  [ # 42 ]

Of een eigen risico?

Eventueel eentje voor schade en eentje voor als ze een puinbak van je wagen maken.
Dmv een borg is het te verzekeren dat je de poen krijgt.

Voor een wagen als de C6 zou ik daar niet raar van op staan te kijken.

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 20 juli 2006 02:19 AM
  [ # 43 ]
patje74 schreef:

Of een eigen risico?

Eventueel eentje voor schade en eentje voor als ze een puinbak van je wagen maken.
Dmv een borg is het te verzekeren dat je de poen krijgt.

Voor een wagen als de C6 zou ik daar niet raar van op staan te kijken.

of gewoon slikken…. zolang het niet te gek wordt..

De andere kant maken we ook mee hoor, gewoon afgetankt en schoner ingeleverd dan mee gekregen Wink

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 20 juli 2006 03:26 AM
  [ # 44 ]
oldenhage schreef:
patje74 schreef:

Of een eigen risico?

Eventueel eentje voor schade en eentje voor als ze een puinbak van je wagen maken.
Dmv een borg is het te verzekeren dat je de poen krijgt.

Voor een wagen als de C6 zou ik daar niet raar van op staan te kijken.

of gewoon slikken…. zolang het niet te gek wordt..

De andere kant maken we ook mee hoor, gewoon afgetankt en schoner ingeleverd dan mee gekregen Wink

Da’s ook wel weer heel netjes. Ik kan me wel goed voorstellen dat je niet zo blij wordt van dat soort reacties als je leenauto’s beschadigd terugkrijgt.

Bij de laatste proefrit in de C4 kreeg ik trouwens wel een contract onder mijn neus dat lijkt op een huurcontract. Daar heb ik op zich geen moeite mee al kan ik mij voorstellen dat je daarmee moet uitkijken met je goede klanten waarmee je wel een vertrouwensband hebt. Kan wellicht verkeerd als zijnde te wantrouwig opgevat worden.

Zijn de meeste demo C6en trouwens benzine of diesel? Ik zou toch wel graag een keer in die diesel rijden (al zal ik hem mij de eerste 10 jaar echt niet kunnen veroorloven). Het lijkt me prachtig. Ik heb alle grote Citroens (behalve de Traction dan) een keer gereden en de C6 hoort daar natuurlijk absoluut bij.

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 20 juli 2006 12:02 PM
  [ # 45 ]
oldenhage schreef:
patje74 schreef:

Of een eigen risico?

Eventueel eentje voor schade en eentje voor als ze een puinbak van je wagen maken.
Dmv een borg is het te verzekeren dat je de poen krijgt.

Voor een wagen als de C6 zou ik daar niet raar van op staan te kijken.

of gewoon slikken…. zolang het niet te gek wordt..

De andere kant maken we ook mee hoor, gewoon afgetankt en schoner ingeleverd dan mee gekregen Wink

Hé, toen ik proef ging rijden in de C5 bij mijn eigen dealer waar ik al mijn Citroëns in onderhoud heb gehad kon ik deze ook (nog) niet betalen dus toen was het voor mij ook een leuk proefritje (was toen ook pas 26 en de C5 was toen net uit - 2001).
Echter 3 jaar na dato en een paar promoties later stond ik wel weer bij de dealer op de stoep omdat die proefrit zo goed bevallen was…..

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
 
3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook