probeer die in delfsgouw maar eens
Veerpoten zijn het zo te horen niet. Auto zakt zeker voor in een keer netjes naar de hoogte!
Niets geen schokken…
Renard deed ook aan smurfenolie he? Dan krijg ik daar iig geen gezeur over… Zou het liefste eerst is met een forumlid het geheel bekijken/testrijden. De rekeningen komen zo ongeveer mn oren uit. Er zit nu echt al veel geld in de auto en ik ben ook maar student
Xsara Coupe
ik wil er zondag de 17e wel naar kijken
Kom net dit tegen op http://www.ebay.co.uk:
Zo te lezen overbrugt ie de drie transistoren in de elektrokleppen die altijd doorfikken.
Zou dit wat kunnen zijn?

Totaal aantal Berichten: 6351
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Sja, dat is natuurlijk best aardig, maar het lijkt me wenselijk om het systeem weer te laten werken zoals het hoort en het niet permanent in de zachte stand te hebben staan.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Sja, dat is natuurlijk best aardig, maar het lijkt me wenselijk om het systeem weer te laten werken zoals het hoort en het niet permanent in de zachte stand te hebben staan.
Groet,
L
Dat doet dit systeem ook niet. Het neemt de functie over van de diodes die in de elektromagneetkleppen zitten. Even zoeken op de Yahoo XMNL list en je leest dat je het ook zelf kunt doen met twee goedkope diodes van de electronicaboer. TS had een nieuwe elektroklep voor, dus je zou mogen verwachten dat die zijn werk goed doet. Bovendien hoort hij een klik bij het openen van een deur. Bij een serie 2 moet je dus eigenlijk twee klikken tegelijk horen, voor en achter. Even checken?
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Hoor ik een klik? Kan me niet herinneren dat te hebben gezegd…
Volgens mij hoor ik die namelijk ook niet.
Merk achter in de vering ook totaal geen verschil tussen deur open of dicht…
Xsara_Coupe