10 van de 28
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

La Dame Blanche van C.D.P.F. : Te koop
Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 486

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 12 september 2008 01:55 AM
  [ # 136 ]

Tijd om te investeren in een redelijk 3/8” doppensetje met wringijzer, ik hoor het al…

Met de voet ertegen terwijl je “in de auto” zit had ik al geprobeerd, helaas no go. Maar toch bedankt voor de tip Ted!

Gisteren ben ik weer op onderdelenjacht geweest voor mijn dame.
Score:
-2 stelboutjes voor handremblokjes (Bedankt nog, you know who you are!)
-goede gebruikte uitlaatpijpen, toch maar weer met pallasdempertje
-nieuw brilklemmetje voor bovenstaand
-set nieuwe handremblokjes
-nieuwe stuurhuishoes, en die meteen even op mijn stuurhuis laten zetten Cool
-Ligarex band + oogjes, in dispenser
-Aandrijfashoes achter wiellagerblok, niet de halve maan maar dat allerlaatste type.(balgrubber) Gelukkig had DS Jansen er nog originele van liggen.
-2 bussen verse LHM, het levenssap van onze dames.

Jullie zullen begrijpen dat ik weer even lekker vooruit kan met dit boeltje.
Vandaag het stuurhuis terug gezet, ziet er toch altijd weer prachtig uit, iets wat schoongemaakt is en van nieuwe rubbers voorzien!
Het bleek dat de bevestigingsklemmen voor het stuurhuis aan 1 kant verkeerd-om waren gemonteerd. Misschien dat daarom beide kanten slechts handvast zaten toen ik ze losdraaide Rolling Eyes  Was wel even schrikken, gelukkig zit die fijne draad daar aan beide uiteinden.

Nu ga ik de dame eerst weer rijdend maken (kan niet wachten om weer eens te zweven Cool ) zodat ik naar mijn vader kan rijden en de uitlaat en linker handremklauw m.b.v. zijn smeerput kan (de)monteren. Hij mopperde al toen ik hem vandaag belde dat hij de garage maar vast moest opruimen Razz

Tot die tijd kan ik hier op straat nog de lekzak RA vernieuwen nu ik Ligarex heb, en die aandrijfas eruit trekken moet nu ook lukken. En dan zijn we alweer een heel eind op weg naar 2de poging APK!
OK, ik moet nog aardig wat doen, maar gelukkig zit er weer een beetje vooruitgang in. En als ik haar weer kan horen lopen straks, en af en toe een klein ritje kan maken, motiveert dat altijd extra Laughing

Iedereen weer bedankt voor de tips!

Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé

En ik mis nog steeds m’n V6 XM…

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10299

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 12 september 2008 02:02 AM
  [ # 137 ]

Vandaag nog ff de truc met het 3/8” setje geprobeerd op de linker handremklauw, omdat ik vond dat die wel een beetje verder van de schijf mocht.
Vanaf de onderkant van de auto (DS goed opgekrikt en met steunen gezekerd) met dop 19, wringijzer en een stukkie pijp (lang maar niet te lang, want dan kan je geen slag meer maken. Kort, maar niet te kort, want dan kan je geen kracht genoeg zetten Smile ) de 2 handrembouten gelost. Was echt zo gepiept, maar ze zitten toch wel erg vast.

Succes met de APK!

Citroen!

Profiel  

ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 794

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 12 september 2008 02:56 AM
  [ # 138 ]

En hoe zet je ze dan op het gewenste moment van, ik meen,  130-140 Nm? Mijn momentsleutel past er in ieder geval met geen mogelijkheid tussen.
Wat ik nog wel eens wil doen is de bouten markeren zodat ze weer op dezelfde positie komen. Zal wel niet verantwoord zijn, maar je moet toch wat?

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 12 september 2008 11:39 AM
  [ # 139 ]

Normaal ben ik een voorstander van het gebruik van de momentsleutel, maar bij deze handeling kan je er niets mee: Je kan er gewoon niet goed genoeg bij.
Geen momentsleutel gebruikt dus, gewoon goed vast zetten.

Citroen!

Profiel  

Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1061

- CX 2400 Pallas
Gepost: 12 september 2008 01:33 PM
  [ # 140 ]
Citroën-das-pas-fën schreef:

Nu ga ik de dame eerst weer rijdend maken (kan niet wachten om weer eens te zweven Cool ) zodat ik naar mijn vader kan rijden en de uitlaat en linker handremklauw m.b.v. zijn smeerput kan (de)monteren. Hij mopperde al toen ik hem vandaag belde dat hij de garage maar vast moest opruimen Razz

Iedereen weer bedankt voor de tips!

Vergeet vooral geen Gun Gum of iets dergelijks te gebruiken. Van te voren goed insmeren en dan de uitlaat erop.
Eerst de uitlaat erop en dan vervolgens proberen het lekken te dichten werkt niet heb ik zelf ondervonden. Surprisedops:

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  

Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 13 september 2008 02:14 AM
  [ # 141 ]
Wolfman schreef:

Vergeet vooral geen Gun Gum of iets dergelijks te gebruiken. Van te voren goed insmeren en dan de uitlaat erop.
Eerst de uitlaat erop en dan vervolgens proberen het lekken te dichten werkt niet heb ik zelf ondervonden.

Dat wist ik al uit eerdere ervaringen met uitlaten ja, vaak verkl**t je dan ook nog de klemmen omdat die bij voorkeur maar 1x aangedraaid willen worden… Dank voor je tip, ik zal ook niet vergeten om de flenzen eerst mooi blank te maken met een staalborstel (ook zo’n instinker, roestige flenzen helpt geen kit tegen Confused ) Ik heb nog goede kit liggen van mijn avontuur met de flexpijp. Goh dat lijkt alweer jaren geleden Laughing

@ DriverD: Dank voor de verduidelijking, je weet het altijd mooi uit te leggen. Voorlopig wil ik die klauwen even niet meer zien, maar omstreeks volgende week zal ik er toch weer aan moeten Wink  Met de genoemde tips moet het echter lukken, met een dop die er tussen past en voldoende hefboom krijg je immers alles los.

Vandaag heb ik weer 1,5 uurtje kunnen sleutelen. Ik ben begonnen met een bak onder de dame te zetten en de aftapplug van de versnellingsbak los te draaien, zodat die de hele nacht kan uitdruipen. Jammer dat ik de bak niet even kon warmrijden van tevoren, maar ja. Tot mijn aangename verbazing zat er al een aftapplug met magneetje gemonteerd. Beetje vijlsel zat erop, maar geen rampzalige stukjes of zelfs hele tanden gelukkig Cool
Nu ik flink wat lossloop onder de motorkap, valt me sowieso op dat deze auto tot vrij recent zeer netjes is onderhouden. Kopervet op bouten van o.a. accubak, omdat ze anders vastrotten, die aftapplug, etc. Kleine dingetjes die veel zeggen over hoe er aan de dame gesleuteld is. Ben ik blij mee om te zien uiteraard.

Ook viel me op dat het scharnierpunt tussen schakelstang (vanaf stuur) en schakelas (vanuit bak) flink speling heeft. Hier hoort ws een bus of rubber te zitten, dat ga ik nog even nazoeken in het onderdelenboek. Ik denk dat ik hier zelf even iets voor maak, ik heb voldoende spul liggen daarvoor. Dat zal een stuk lekkerder schakelen, en wie weet helpt het ook wat bij het krakend inschakelen van de 3de en 4de versnelling. (Vooral de 3)

Vervolgens heb ik de accusteun weer teruggeplaatst, waarbij me opviel dat de kabel voor de snelheidsmeter heel vreemd en bochtig liep. Deze weer even langs de juiste route geleid, dan slijt het allemaal niet zo hard.
LHM voorraadvat weer aan accusteun bevestigd. Dat lijkt een klein klusje, maar voordat ik tevreden was met het resultaat was ik zeker een half uur verder zeg! Dat is dan wel inclusief schoonmaken van peilslangetje Cool

Terwijl ik net begon met het monteren van de radiatorsteun, komt mijn buurman eraan rijden. Hij heeft sinds kort een baantje als taxichauffeur, en rijdt nu met een lompe 8-persoons taxibus. Het is een aardige man die altijd even komt kijken wat ik nu weer aan het uitvoeren ben met mijn witte dame, maar met die bus is hij nog niet zo handig dus ik help hem even met inparkeren.
Als de bus netjes geparkeerd staat, vergeet hij hem echter uit de versnelling te zetten voordat hij de koppeling laat opkomen, dus BOINK!: vol zijn trekhaak tegen de voorkant van mijn Xsaartje Rolling Eyes
Hij had schinbaar niets door, stapt uit en zegt: ‘Zag je dat? Hij rolde nog door!’. Waarop ik mopper: ‘Je zit tegen mijn auto aan joh, zet hem eens vlug weer een stukje naar voren! ‘Nee toch’ schrikt hij, en zet de bus weer een stukje naar voren. Terwijl hij dit doet zie ik mijn Xsaar weer terugveren, die was zeker een paar centimeter uit de veren gekomen.  Rolling Eyes
Gelukkig was er weinig tot niets te zien, zelfs geen deuk in mijn nummerplaat van zijn trekhaak. Morgen bij daglicht nog eens kijken of er niets ontzet is….

Na dit akkefietje had ik het wel weer even gehad voor vanavond, gereedschap opgeruimd en ben naar binnen gegaan, waar een schattig zoontje me met pakweg 110 decibel duidelijk wilde maken dat hij een half uur eerder dan gebruikelijk zijn flesje wilde hebben. Tja, kinderen laten zich niet in schema’s vangen he Very Happy

Kortom: niet zoveel gedaan als ik wilde doen, wel met aandacht gedaan waar ik wel aan toekwam, mijn Xsaar is nog verder toegetakeld buiten mijn schuld terwijl ik er zelf altijd nogal netjes op ben, en geleerd dat je altijd 3 kwartier vóórdat je kind aan zijn flesje toe is, al moet ophouden met sleutelen Razz

Stap voor stap, beetje bij beetje, jullie kennen het inmiddels wel toch?

Profiel  

Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 14 september 2008 02:17 AM
  [ # 142 ]

Deel 413 van mijn klusblog annex monoloog over mijn dame Wink

Vandaag had ik slechts 1 uurtje tijd, en die heb ik benut met het weer monteren van de aftapplug van mijn versnellingsbak, nadat ik de omgeving daarvan netjes had schoongepoetst, en er weer mooie heldergele versnellingsbakolie in te mikken. Wat is die vulplug klein trouwens! Gelukkig had ik nog een trechter met de combinatie vrij kleine uitloop/grote toeter.
De olie die uit de bak kwam zag er nog goed uit, was niet erg oud en had zeker niet veel kilometers gemaakt. Toch kwam er maar ongeveer 2 liter uit, en dat terwijl de bak niet lekte. Blij dat ik daar dus even naar gekeken heb.

Ook heb ik geconstateerd dat ik een 2-rijen radiateur heb Crying or Very sad  Aangezien mijn schoonheid over LPG beschikt, is er dus een 3-rijen radiateur op het lange-termijn-verlanglijstje gezet.

Na -in voorbereiding op het vervangen van de aandrijfashoezen RV- nog even goed gecontroleerd te hebben wat voor type tripohuis mijn dame heeft, kon ik vergenoegd vaststellen dat ze over het makkelijke type beschikt: een mooie driehoekige rubber hoes was mijn deel. Cool  Dat scheelt me weer een krap uurtje. Of meer als het tegenzit.

Hoewel ik het idee had dat ik net pas was begonnen, was het toen toch alweer flesjestijd. Misschien morgen verder. Ik kom morgen helaas niet naar Seppe, maar ik wens iedereen die dat wel doet een zeer welbestede dag toe! Laat iedereens hoofdsteunen de zijne blijven.

Profiel  

Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 15 september 2008 01:59 AM
  [ # 143 ]

Laat ik beginnen met aannemen dat iedereen die wél naar Seppe is gegaan een fantastische dag heeft gehad. Ik heb wat foto’s bekeken van forumleden, en het zag er zeer mooi en goed verzorgd uit. Misschien is het een leuk idee om een “Wat ik gekocht heb op Seppe” topic te maken? En dan vooral veel foto’s natuurlijk Very Happy

En wat heb ik, de afvallige, vandaag dan gedaan? Ik heb vanavond 1 van de klusjes waar ik nogal tegenop zag, namelijk het vervangen van de aandrijfashoes, geklaard in recordtempo. Aangezien dit mijn eerste keer was, is alles dus een record Wink
Echt alles zat mee: meenemer liet makkelijk los, tripoïde kwam makkelijk uit zijn behuizing én kwam heel makkelijk van de as af (had ik dan ook een mooie poelietrekker voor gekocht, die zal vast nog vaker van pas komen) het onderste rubber kreeg ik vrij makkelijk over de verdikkingen heen. Gelukkig had ik geïnvesteerd in een set Ligarex band met klemmen, want zo’n balgrubber als bij mijn dame gemonteerd is, kan je aan de kant van het wiellagerhuis niet vastzetten met een tye-rip, aangezien dit precies IN het wiellagerhuis valt. Tripoïdehuisrubber (3 x woordwaarde) ook maar meteen vervangen, want ik had toch al een nieuwe liggen omdat ik de keurmeester verkeerd begrepen had, remember? Tripo weer op aandrijfas gemept, geborgd, tripohuis en kruiskoppeling flink ingevet, aandrijfas teruggeplaatst en tye-ripjes om de rest van de bevestigingen heen getrokken (komen later nog weleens Ligarex-bandjes omheen, maar het werd al donker) en het wiel er weer op gedraaid. Wieldop erop, auto weer omlaag, en rennen naar de stopwatch…. Iets minder dan 1,5 uur. Niet gek voor een beginneling vond ik zelf cool purple

Omdat ik nog wat tijd over had, heb ik de lamp erbij gepakt en nog even de koelvin en de radiatorsteun gemonteerd. Om half negen zat ik weer lekker binnen op de stoel,  sleep naast een blij verraste vrouw die opmerkte dat ik zomaar een half uur te vroeg was om “de fles” te doen.  love9

Het komt allemaal nog wel goed! Vervelendste klusje op de shortlist is nu nog die handremblokjes…. Uitlaat vanaf middendemper naar achteren en lekzak RA vervangen zie ik niet tegen op, dat kost gewoon wat tijd. En stadslicht repareren, tja… dat kan in een kwartier gepiept zijn, en ik kan ook twee avonden aan het zoeken zijn, wie weet. Laten we uitgaan van het eerste Wink

Profiel  

vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2967

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 15 september 2008 10:51 AM
  [ # 144 ]

bravo

knuffel

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten

- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 15 september 2008 11:37 AM
  [ # 145 ]

Respect!

Citroen!

Profiel  

Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 16 september 2008 01:47 AM
  [ # 146 ]

Bedankt, maar het lag vooral aan het open tripo-huis. Het werkte gewoon on-Citroëns makkelijk! En dan ook nog het stinkgeluk hebben dat niets muurvast zit.

Vanavond heb ik niet veel tijd gehad voor mijn ‘iron Lady’. Dus is het gebleven bij het maken van een tijdelijke oplossing voor het verdwenen rubber tussen de schakelstang en de schakelas. Dat voelt heel anders! Voor de volgende bestelronde staat er een origineel rubbertje op de lijst.

Toen heb ik nog de radiateur erin gezet, maar toen ik juist beide koelslangen om hun respectievelijke stalen buizen gewurmd had, hoorde ik zoontjelief weer op de voor hem zo kenmerkende wijze aangeven dat hij honger had Laughing  Snel opgeruimd en handen gewassen terwijl mijn vrouw hem verschoonde. Even later zaten vader en zoon uiterst tevreden in de stoel: Hij had z’n fles en lag veilig in papa’s armen, en ik keek naar een tevreden jongetje. Alsof dat op zich nog niet voldoende geluk schenkt, ben ik dus inmiddels ook weer zover dat ik mijn DS met een uurtje werk weer kan horen ronken! Minder belangrijk natuurlijk, maar toch, iets met boys, men en size of toys…
  clap

Profiel  

vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2967

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 16 september 2008 11:10 AM
  [ # 147 ]

Als je de bouten waar de radiateur mee vastzit inzaagt kun je ze aandraaien met schroevedraaier van bovenaf. Vastzetten met de doppenset, uiteraard.

Idea

knuffel

Profiel  

fluidphreak
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2259

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 16 september 2008 11:52 AM
  [ # 148 ]

was het toen toch alweer flesjestijd

Laat ik toch denken dat je het over bier had.  Wink  Succes verder!

Profiel  

Citroën-das-pas-fën
> 400 berichten
RankRankRankRank

- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Gepost: 22 september 2008 01:23 AM
  [ # 149 ]

Eindelijk weer eens een update. Hoewel ik deze week erg weinig tijd vrij kon maken voor de stalen dame, heb ik natuurlijk toch wel wat gedaan. Je moet de moed erin houden, nietwaar? Als je lang niets doet gaat de ‘brand’ eraf.

Afgelopen vrijdag heb ik de slangen weer goed aan de radiateur bevestigd. Daarna heb ik koelvloeistof erin gedaan, en het hydraulisch systeem weer gevuld met LHM. Dat had ik leeggehaald om te verversen, zoals jullie weten heeft mijn auto minimaal 3 jaar stilgestaan, dus dit leek me niet overbodig. Na LHM op peil te hebben gebracht werd ik beloond met een keurig opkomende en inzakkende auto, waarvan de HD-pomp een stuk gezonder geluid maakt nu.  Smile Donderdags had ik de accu alweer netjes vastgezet (nadat ik die eerst weer propvol geladen had). Daarnaast nog even de stadslichten gerepareerd, waren gewoon defecte lampjes, niets bijzonders.

Dat had me per avond alweer een uur gekost, en nu de avonden alweer flink korter worden heb ik ook steeds minder tijd om bij goed licht te sleutelen. Ik heb wel allerhande looplampen en TL-armaturen, maar dat haalt het gewoon niet bij daglicht.

Aangezien ik alweer een week niets had kunnen afstrepen van het APK-lijstje, begon ik echter de kriebels te krijgen. Zo schoot het niet op!
Dus vanmiddag begonnen aan het Grote Vervangen Van De Lekzak Rechtsachter. Nog snel even de tips op de DS clubsite doorgelezen (voor de -tigste keer), een uitdraai hiervan meegenomen, alsook een stapel oude kranten, een nieuwe lekzak + slangklem en een stel doeken. Gelukkig had ik het boeltje achter het spatbord daar al eens flink schoongemaakt toen ik met de vulleiding van de tank bezig was, dus dat scheelde tijd. Nog even het Ligarex-setje uit de auto gepakt, en toen kon het feest beginnen.
Spatbord eraf, krik eronder, wiel eraf en… hé, da’s voor het eerst dat ik zie dat iemand heeft zitten prutsen aan deze auto. De aansluiting voor de retourleiding op de lekzak zit 45° naar het wiel toe gedraaid, in plaats van recht naar boven. En de retourleiding zelf loopt dus ‘buitenom’, niet door het gaatje in het chassis. Slordig, waarschijnlijk heeft deze prutser niet goed beseft dat je de lekzak maar in 1 positie op de duwstang kan zetten.
Bij nadere inspectie blijkt ook nog eens dat het blijkbaar té veel moeite gevraagd was om de klembeugel netjes dóór de gaatjes in de rubber beschermhoes van de duwkogel te proppen, want het rubber is gewoon opgeschoven richting de duwkogel, en de beugel zit alleen maar door de duwstang heen.. Confused  Nou ja zeg. Blij dat ik dit klusje moet doen, kan ik het meteen even rechttrekken. Beugel eruit ging gelukkig vrij makkelijk, ik had dan ook van tevoren ingesproeid met WD40 voor de zekerheid. Vervolgens de slangklem losgemaakt achterop de lekzak, draagarm naar beneden bewogen en duwstang met lekzak en al uitgenomen. Nieuwe lekzak binnenstebuiten gekeerd, op duwstang schuiven -let op correcte positie!- Ligarexje erom, en we waren alweer halverwege!
(Waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal? De meeste van jullie zullen dit toch vast al meerdere malen gedaan hebben… Nou ja, ik hou mezelf vast aan de gedachte dat misschien iemand, ooit, ergens er iets aan heeft? Nah, vast niet…. toch zwets ik nog even lekker door   nonsense nonsense )
Als je de achterkant van de lekzak even omslaat, net als sommigen met hun broekspijpen doen Rolling Eyes  dan plopt ie heel makkelijk over de veercilinder, bij het terugplaatsen van de duwstang. Nieuwe slangklem erom, aandraaien, retourleiding weer terugproppen. Toen kwam het moeilijke - dacht ik: de duwstang terugdoen in het rubber van de kogelhouder,en uitlijnen met de gaatjes. Niets was echter makkelijker: in 1 keer gleed het geheel soepeltjes in elkaar zoals het hoorde te zitten.  Cool Kopervet roeleert!
Nog even de beugel erdoor, en deze krombuigen ter borging. Voila! Tijdsduur: 1 uur en en ‘n kwartier. Niet gek voor een noobie he? Snel het wiel erop, auto starten en omhoog + omlaag laten komen terwijl er een krant onder de lekzak ligt. Helemaal kurkie-trocken!  dance

Nu konden we met een gerust hart gaan eten. Na het eten heb ik het spatbord er weer op gezet, de luchttunnel weer gemonteerd en het reservewiel weer onder de motorkap gegooid. Verrek, het lijkt al bijna weer een auto. Snel nog even alle in de auto rondslingerende dozen, lege flessen LHM en koelvloeistof, en verwijderde kapotte onderdelen verzameld en in de afvalbak gemikt. Zo, dat ruimde op! Nu ligt alleen nog maar de achterbank vol met nog te monteren onderdelen angel

To-do (short)list nu nog:
-Andere uitlaatpijpen met demper monteren, huidige uitlaat eronderuit slopen (vanaf middendemper naar achteren)
-Die vermaledijde handremblokken vervangen…. Helaas dit weekend geen tijd gehad om even een 3/8 doppenset met wringijzer te kopen.

De planning is om beide klusjes uit te voeren terwijl de dame boven een smeerput staat, lijkt me wel zo fijn werken.

Zo, ik heb de vereiste 3500 woorden weer gehaald nuts , iedereen een fijne avond nog.

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten

- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 22 september 2008 10:35 AM
  [ # 150 ]

Wat een verhaal weer! Very Happy
Respect!

Citroen!

Profiel