12 van de 47
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Rens’ CX 25 Prestige Turbo 2
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3909

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 maart 2011 09:39 PM
  [ # 166 ]

nee hoor, mijne is echt nog niet af hoor !
maar dat zijn ze nooit Wink

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17420

- CX 2400 Super
Gepost: 20 maart 2011 10:18 PM
  [ # 167 ]
cx25gtit2 schreef:

mogen wij ze ook zien ??

Vooruit dan maar! Herken je ze nog, Jim?

Van dichtbij gezien, de hoekjes niet helemaal netjes afgewerkt:

... maar een stuk netter dan de gecorrodeerde GTI-velg:

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 20 maart 2011 10:26 PM
  [ # 168 ]

Hm, moet die velg ook niet symmetrisch zijn? Oftewel, moeten de hoekjes boven niet dezelfde ronding hebben als onder? Ik zie nu rechtsboven een hele grote ronding en onder zie ik kleine ronde hoekjes. Dat ziet er wel erg slordig uit en als dit niet origineel zo hoort zou ik er zeker geen genoegen mee nemen.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27957

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 maart 2011 10:48 PM
  [ # 169 ]
Profiel  

Gepost: 20 maart 2011 11:06 PM
  [ # 170 ]

Ah dus toch poedercoaten?
Dacht dat je ze had laten afdraaien eigenlijk.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 maart 2011 11:06 PM
  [ # 171 ]

ja dit is mooooooi !  bravo
ervoor waren ze behoorlijk geoxideerd…..

en ik heb ook van die kleine hoekjes waar die ie een fractie minder mooi/strak was afgeplakt bij de 2e kleur laag. maar dan moet je er wel met je neus bovenop zitten.

@ Jaco… ik zie niks geks in de opbouw van de velg. zo hoort ie er uit te zien, licht asymmetrisch, errug mooi.

deze zijn dus gestraald en in 2 kleuren gepoedercoat ? ik zie geen groeven meer.

bij montage zou ik banden kit laten monteren tussen velg en band, dan sealen ze 100%, en heb je in de toekomst geen lucht lekkage en moet je alsnog….. !!

en mooie / vlakke plak-loodjes voor het balanceren kan ik aanraden ! anders heb je zo´n brok lood aan de rand hangen…. en die bijt altijd in de lak ! hier een voorbeeld van de mijne, loodjes juist in beeld helemaal rechts boven:

als je het nog strakker wil, kan je die loodjes donkergrijs aantippen met een lakstiftje, vallen ze niet op !

is het de originele kleur donker grijs of donkerder bij jouw velgen ?

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 20 maart 2011 11:13 PM
  [ # 172 ]

@cx25gtit2: de kleur benadert het origineel zeer dicht.
@laleo: voor grammofoonplaatgroeven had ik bij CX-Basis moeten zijn, maar dat was te laat.

Ik zal ze nog eens nauwkeurig bekijken, maar als de onregelmatigheden alleen van een afstand van minder dan 50cm te zien zijn, gaan ze er zo onder. Mocht ik grotere afwijkingen ontdekken (wat ik niet verwacht), dan ik altijd nog onderweg naar Hedel of Lienden langs Tilburg rijden. Wordt vervolgd…

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2475

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 20 maart 2011 11:14 PM
  [ # 173 ]
RensKorevaar schreef:
cx25gtit2 schreef:

mogen wij ze ook zien ??

Vooruit dan maar! Herken je ze nog, Jim?

Van dichtbij gezien, de hoekjes niet helemaal netjes afgewerkt:

... maar een stuk netter dan de gecorrodeerde GTI-velg:

ik vermoed dat dit is omdat ze niet goed afgeplakt zijn geweest tijdens het herspuiten…moet zeggen, ik vind de velgen er nogal mat uitzien.. meer gepoederlakt, de alluminiumkleur komt er niet echt door naar mijn mening, ik weet niet hoe mijn mannetje dat gaat klaarspelen hoor… wel proper vindt ik…
ligt het un aan mij maar de velgen van cx basis zijn volgens mij meer alu….
http://cx-basis.de/eshop/product_info.php?cPath=17641&products_id=851

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 20 maart 2011 11:21 PM
  [ # 174 ]

Ze zijn gepoederlakt, maar mat zijn ze in geen geval. Ik ben benieuwd hoe de jouwe er uit gaan zien; overige forumleden kunnen baat hebben bij de vergelijking!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 20 maart 2011 11:24 PM
  [ # 175 ]
cx25gtit2 schreef:

@ Jaco… ik zie niks geks in de opbouw van de velg. zo hoort ie er uit te zien, licht asymmetrisch, errug mooi.

Zie attachment: dit noem ik niet licht asymetrisch, maar gewoon een enorme afwijking.

Afbeelding Bijlagen
turbovelg.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 20 maart 2011 11:31 PM
  [ # 176 ]

De hoek linksonder is inderdaad niet zuiver: het lichtgrijs loopt door tot in de groef en beperkt zich niet tot het vlak. Als dit alles is, zet ik de velgen er toch onder en komt deze achter, daar zie je sowieso niets. Mochten er meer onregelmatigheden zijn, dan gaan ze terug…

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 20 maart 2011 11:33 PM
  [ # 177 ]

O, ik heb juist het idee dat die hoek rechts, waar het pijltje bij staat, afwijkt ten opzichte van de andere hoeken. Maar dat kan aan de foto liggen. Jij hebt de velg voor je neus, dus ga ik maar af op jouw oordeel. Smile

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 maart 2011 11:36 PM
  [ # 178 ]

scherp gezien Jaco !!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 20 maart 2011 11:36 PM
  [ # 179 ]

Misschien is die rechts dan juist weer te donker uitgevuld… Hoe dan ook, ik laat ze eerst maar lekker achterin liggen! De hemelbekleding gaat nu voor.

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 20 maart 2011 11:49 PM
  [ # 180 ]

nogmaals: scherp gezien Jaco !!

ze zien er mooi uit. ik heb ook wat kleine hoekjes waar ´t net over de rand gaat, maar daar zie je niks van gemonteerd op de auto. alleen was het bij mij financieel redelijk vriendelijk verzorgd. als je er redelijk wat voor betaalt mag je ook wat verwachten…..

Rens, wij praten er nu over, maar straks op de straat, en ook op de volgende CX meeting heb jij gewoon een super mooie CX staan met mooie velgen !!

suc6 met de hemelbekleding !

Profiel  

12 van de 47
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook