



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Heel erug mooi die turbo velgen,jammer om ze eronder te maken
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
RensKorevaar schreef:Een nieuwe poging:
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Die van jou zien er ook wel heeel erg strak uit, Frank. Ook jouw wielmoeren blinken nog helemaal mooi. Prachtig!






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
alle 2 heel mooi !
Frank, hoe heb jij die zo gekregen ?
ook nieuwe bouten/afdekdopje ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje












































Totaal aantal Berichten: 27957
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Voor de geinteresseerde had ik ook een foto geschoten van de normale GTi TRX velgen
Ook deze lag bij CX Basis op de stand.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wielbouten laten verchromen en velgen zelf gedaan.
vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.


























Totaal aantal Berichten: 7607
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Rij ik al op 14 inchers - zien ze er ook nog eens niet uit. Eigenlijk hoort een Prestige Turbo natuurlijk op TRX-en. En dan uiteraard de ‘GTI’ versie - zoals op het fotootje hierboven. Altijd weer mooi om te zien dat er nog altijd wat te wensen kan zijn. Ach ja.
Ik heb vast niet ver genoeg terug gebladerd, maar Rens, zet jij je Prestige op T-velgen?




































Totaal aantal Berichten: 17420
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Ha break23m, jawel. Ondanks dat ik in draadjes van anderen graag roep dat het allemaal origineel moet, zondig ik daar zelf wel vaker tegen . Zo heb ik in mijn Super niet alleen het handschoenenkastje van de gestripte Pallas gezet, maar kon ik ook niet weerstaan aan de bling-bling van de RVS-asbakken.
De PT2 staat nu op wel héél lelijke GTI-velgen. Ik heb van Jim “cx25gtit2” een setje T-velgen kunnen overnemen en die inmiddels laten opknappen; die gaan er binnenkort onder. De GTI-velgen blijven echter behouden en wie weet worden die ook nog weer eens opgeknapt! Is het in jouw ogen een ernstige zonde om een Prestige op T-velgen te zetten?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27957
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik vind origineel vaak wel erg leuk.
Maar op een Prestige Turbo vind ik wel dat er GTi Turbo velgen geplaatst mogen worden


























Totaal aantal Berichten: 7607
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
RensKorevaar schreef:Is het in jouw ogen een ernstige zonde om een Prestige op T-velgen te zetten?
Nee hoor - mits er een turbo onder kap zit. Mag je van mij ook ‘t T’tje op de luchtinlaat op de motorkap plakken. Eigenlijk jammer dat Citroen dat zelf niet deed.
Eigenlijk hou ik erg van origineel - maar gezien de wat gruizige staat van mijn eigen auto heb ik helemaal geen recht van spreken. Die staat trouwens op 14 inchers - ook niet echt zoals ‘t hoort.












































Totaal aantal Berichten: 27957
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een Prestige Turbo heeft toch ook het T’tje op de motorkap?
Op mijn CX ligt nu een motorkap die van een Prestige Turbo (2?) af komt, en daar zit het T’tje al op.
Ook is de kap voorzien van isolatie, dat was bij mijn originele kap niet zo. Dit is denk ik iets van de Prestige.


























Totaal aantal Berichten: 7607
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik heb ‘t T’tje op een Prestige nog niet gezien. Maar ik kan me vergissen. En sowieso geen idee of mijn kap nog de oorspronkelijke is. Zit wel isolatie in, dat dan weer wel.












































Totaal aantal Berichten: 27957
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Deze heeft het ook: http://link.marktplaats.nl/430071990
Wellicht kwam het pas op de Prestige Turbo 2


























Totaal aantal Berichten: 7607
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Goh - die auto heb ik bekeken. Uiteindelijk besloten dat ik de wat minder mooie van Beau voor mij mooi genoeg vond. Maar dan ontbreekt bij mij dus een T’tje. Fraai is dat.












































Totaal aantal Berichten: 27957
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Misschien heeft een Prestige T1 er geen 1, maar dat zou je dan even uit moeten zoeken