













































Totaal aantal Berichten: 43385
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nogal ja Want omdat jij nu gaat aanpassen kan een ander er met behulp van een origineel schema niets meer van maken
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja, dat weet ik. Ben echter wel voorzien van de tik om ook een schema uit te werken..
Verder doe ik dit vooral verder voor mezelf, niet voor een ander
Overigens vond ik originele schema al niet zo bruikbaar meer, gezien de aanpassingen die reeds waren gedaan..
Ben benieuwd hoever ik ga/kom.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Feit is wel dat ik al hoofdpijn krijg als ik een bedrading zie waar van alles aan veranderd is.
En ik ben niet de enige denk ik.
Zo was er gisten nog iemand bij mij met een saxo waar geen hout van klopte.
Het ding weer lopend gekregen en snel de klep weer dicht want ik was bang dat er niets meer werkte als ik te lang naar de bedrading keek.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

























Totaal aantal Berichten: 6189
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Dit trof ik aan in mijn Audi
Ik heb het fijn zo laten zitten. De nieuwe eigenaar mag zich er druk over maken
Hahaha, ach ja, gelukkig is het niet zo erg bij mij
Enfin, ik heb tóch een fout gemaakt (ik dacht laat ik wel zo eerlijk zijn om het toe te geven ), ik heb een draad weggesnoeid die niet alleen van contactslot op pootje ‘2’ zat van het relais, maar ook op m’n ontstekingsspoel. Start dus niet meer.
En hoe haal je het LHM voorraadvat los/van z’n plek af?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 25687
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Klembeugel lospakken en optillen..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>



Totaal aantal Berichten: 105
Geregistreerd: 22-08-2010
- CX Athéna
- 2CV AZ
- C4 (2004-heden) 2.0 16V VTR+ Coupé
Het groene vat zit met een beugel vast; het horizontale deel zit in een gat geprikt in je binnenscherm. Het deel dat naar beneden loopt zit geveerd vast: even langs het palletje wippen en dan komt ie los. Dan kun je dus daarna het andere eind uit het binnenscherm trekken.
Wel even dat ronde ding met de retourbundel eerst voorzichtig omhoog eruithalen (opassen dat het witte plastiek niet breekt!); anders krijg je de pot nooit omhoog. Oh ja: ook goed recht houden, anders wordt het echt een knoeiboel. Bij het monteren het rubber onder de pot niet vergeten!
Je suis ZEN dans ma Citroën
Als dit is wat het is, dan is dit het wat het is.
God, dat ik zo over dat ding heen kijk joh..
Nou ja, vandaag in ieder geval wel alle verlichting strak gekregen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb in m’n CX een leuke oude Philips radio zitten. Nu heb ik onlangs een Philips gescoord mét casette
Beiden hebben mechanische ‘favorieten’ knoppen: druk op de knop, en het poef, daar gaat het zoekbalkje naar links of rechts.
Alleen, hoe stel je die mechanische voorkeur in? Ik zit te proberen met en te drukken met de knoppen en combi’s, maar ik kom er niet echt uit.
Iemand een idee?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 25687
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Vroeger moest je een favo knop uittrekken en weer indrukken op de juiste zender.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ah, dat is het inderdaad!
Dank. Weet iemand dan toevallig ook wat passende speakers zijn die een aardig geluid geven?
Toen ik het deurpaneel eraf had zag ik dat er niet heel veel montage ruimte had.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

























Totaal aantal Berichten: 6189
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Ik ben zeer te spreken over JBL.
Niet de allergoedkoopste maar dat hoor je ook.
Zo, en dan moet je ineens zoeken naar je topic
Auto doet het prima en ik heb er sinds aanschaf zo’n 2000 km mee gereden. Niet weinig, niet veel.
Inmiddels een nieuwe oude philips autoradio mét cassettedeck ingebouwd. Dit was iets lastiger dan ik dacht, wegens de iets grotere inbouw lengte moest ik creatief gaan doen met de ventilatieopeningen.
Verder een paar satellieten gevonden mét de zilveren indicatieplaatjes, aangeboden door CEE-IKS. Deze wou ik vanavond inbouwen, en tot mijn verassing zie ik dat er verschil zit in de kleur ‘bruin’. Zie foto. Mijn satelliet is wat bruiner, de andere heeft iets meer grijs erin zitten.
Nadere inspectie leert dat mijn satelliet geproduceerd is door Gelbon, de ander door Seima.
Ik mis een paar rubbertjes. Bij de wielkappen horen in de gaatjes waar de pinnen in gaan rubbertjes te zitten, maar die heb ik niet allemaal. En bij de B-stijl hoor volgens mij ook een rubbertje, zie foto. Weet iemand welke rubbertjes dit precies zijn bij CX basis?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nou weet ik niet wanneer mijn cx z’n laatste beurt gehad heeft, dus wil ik dat binnenkort gaan doen.
Volgens mij moet er een Purflux LS105 filter op m’n blok, is dat correct?
De Graaf levert wel een LS715, en daar staat de LS105 wel in het rijtje codes vermeldt, kan deze ook?
klik
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Heeft hij bij aflevering geen beurt gehad?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.