Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Top werk Hilko en Erik! Enne, pekel racen is nu natuurlijk doodzonde
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Deze is speciaal voor Jantje:
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Twan238 schreef:Top werk Hilko en Erik! Enne, pekel racen is nu natuurlijk doodzonde
Klopt.
Volgende maand stallen en dan van het winter strak maken. Dan in de lente ergens spuiten. Zoiets.
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
H@ns schreef:Man man, wat een werk!
Je bent wel een volhouder!
Ik blijf het wel even volgen…
Maareh, is ie net klaar en dan ga je hem stallen?
Ja, eerst maar weer even echt pekelbestendig maken. Daar gaat wel een seizoen overheen, denk ik.
Totaal aantal Berichten: 9898
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ja, zo is het duidelijk. Dat was het trouwens ook met de foto die je eerder vandaag postte.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
bogaard77 schreef:Is herkenbaar. Mijn platte diesel had ook een scheve gaffel!
Daar weet ik nu dus alles van. Ik heb die gaffel uit de Steely bak hier op tafel liggen.
Ik heb de “weekendklus” van Erik en Hilko met grote interesse gevolgd. Ik heb nooit geweten dat ook mijn diesel CX onderhuids is uitgerust met bijvoorbeeld een gaffel en een geleidemof. Ik hoop voor Hilko dat hij nu eindelijk eens echt kan genieten van zijn CX. Ten slotte wil ik nog even gezegd hebben dat ik er zeer content mee ben dat er zich nog iemand in het hoge noorden met hart en ziel bezighoudt met het oplossen van niet alledaagse problemen aan een CX.
Aume Hilko is mèn held!
Auké, met hullep, maar toch zit er heel wat tijd en geld in!
Menigeen zou de CX al naar de stort hebben gebracht…
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nu zeker níet, Hans!
Hierbij wil ik even mijn waardering uitspreken voor Erik. Hij steekt geheel belangeloos twee dagen lang zijn handen uit de mouwen om iemand uit de shit te helpen. Daar waar een professional dat eigenlijk had moeten doen. HULDE!!
ach, ik vond het wel een leuk klusje.
anders had ik het ook niet aangeboden.
het enige is dat mn kozijnen nu een dag later dan gepland in de groene verf zaten
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Even een vraagje: horen de koelventilatoren, ongeacht de stand, altijd tegelijk te draaien? Het viel me op dat er bij mij maar 1 draait in de lage stand.
Dat klopt. Deze wordt gestuurd via het luchtcontact. Zie hiervoor ook mijn topic van enige tijd geleden.
Ik bedoel dus dat bij het stationair draaien van de motor een van de twee ventilator gaat draaien op de langzame stand.
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Ah, geen zorgen dus. Dank je wel!