3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
Gratis detailing, Pavone Car Cleaning, Raamsdonksveer, zat 9 apr 2016
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 05 april 2016 09:39 PM
  [ # 31 ]

Herstel! (Sorry, nog in militaire dienst geweest.) Als Jaco in overleg met Pavone de auto graag in de originele staat ziet (dus zonder stickers), is dat natuurlijk prima. Maar zoals ik het begrepen heb, ligt de uitdaging voor Pavone in het detailen van de auto zoals hij er nu bij staat.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 09:47 PM
  [ # 32 ]

Whoehaaaaaa! Hier een hele blije winnaar!! dance (die pompons zijn om de XM te poetsen).

Dankjewel Angélique dat je voor mijn witte XM hebt gekozen, hopelijk maakt hij de belofte van een mooie poetsuitdaging waar.

Om eerlijk te zijn, rekende ik erop dat mijn kansen verkeken waren op het moment dat Kunstenvliegwerk zijn prachtige CX Prestige in de strijd gooide, maar ik ben heel blij dat de eer mij ten deel is gevallen en kijk uit naar een leerzame dag en een verblindend resultaat. Very Happy

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 09:48 PM
  [ # 33 ]
CitroenAZU schreef:

Leuk, van harte Jaco!

Ik zou die stickers er nu gelijk afhalen als ik jou was…


Dank, Martijn! De overweging om de stickers te verwijderen speelde ook meteen door mijn hoofd. Mag ik vragen wat voor jou hiervoor het argument is?

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 09:51 PM
  [ # 34 ]

@Rick: denk dat ik ook mijn campinstoeltje maar meeneem. Very Happy

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 05 april 2016 09:54 PM
  [ # 35 ]

Jaco, weet je nu of het om een detailing mét of zonder stickers gaat? Ik zou dat wel even overleggen met Pavone.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 09:58 PM
  [ # 36 ]

Maak je geen zorgen, ik ga Angélique vooraf nog even benaderen. Of het nu met of zonder stickers wordt, blijft een verrassing tot zaterdag.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27791
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 april 2016 10:08 PM
  [ # 37 ]
jaco schreef:
CitroenAZU schreef:

Leuk, van harte Jaco!

Ik zou die stickers er nu gelijk afhalen als ik jou was…


Dank, Martijn! De overweging om de stickers te verwijderen speelde ook meteen door mijn hoofd. Mag ik vragen wat voor jou hiervoor het argument is?

Ten eerste kan de lak onder de stickers niet behandeld worden, er wordt dus geen bescherming aangebracht.
Ze zal proberen de lak weer zo goed mogelijk te krijgen met polijsten, dus de lak kan wel eens een tintje anders worden. Dus risico als de stickers ooit wel verwijderd worden dat je ze blijft zien zoals op een bedrijfsbusje dat verkocht is.

Een ander argument is dat de stickers leuk waren voor een speciale rit. Maar een XM is van huis een strak gelijnde limousine. Wil je daar na een volledige detail behandeling echt nog stickers op?

Heb je enige ervaring hoe lang dergelijke stickers netjes blijven? Als de levensduur al beperkt is… Wink

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 05 april 2016 10:24 PM
  [ # 38 ]
RensKorevaar schreef:

Lijmresten verwijderen zou ook een mooie uitdaging zijn Wink.

Juist niet. Daar hebben ze ds caramekschijf voor uitgevonden. Wink

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
Gepost: 05 april 2016 10:29 PM
  [ # 39 ]
jaco schreef:
CitroenAZU schreef:

Leuk, van harte Jaco!

Ik zou die stickers er nu gelijk afhalen als ik jou was…


Dank, Martijn! De overweging om de stickers te verwijderen speelde ook meteen door mijn hoofd. Mag ik vragen wat voor jou hiervoor het argument is?

Ik denk dat als je langer met verwijderen wacht je het gaat zien als ze eraf zijn. Waar de stickers zaten heb je dan meer glans.

En verder denk ik dat het gewoon geweldig is om te hoe ie helemaal maagdelijk wit staat te blinken straks.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 10:36 PM
  [ # 40 ]

De gedachten van Arjan en Martijn zijn ook precies mijn gedachten, maar daar tegenover staat dat de stickers gewoon een mooi gezicht zijn en de auto haar eigen karakter geven. Deze look doet het in ieder geval goed, getuige de vele positieve reacties. Dat maakt ook dat ik er dubbel in sta.

Inmiddels heb ik Pavone Car Cleaning ook naar haar mening gevraagd en de uitkomst van mijn overwegingen zal zaterdag vanzelf bekend worden. Wink

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 05 april 2016 10:40 PM
  [ # 41 ]

Je houdt het wel spannend, jaco…

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 april 2016 10:44 PM
  [ # 42 ]

Ook voor mezelf.

Profiel  
 
Angelique
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 11-09-2015

Gepost: 05 april 2016 11:14 PM
  [ # 43 ]
jaco schreef:

Inmiddels heb ik Pavone Car Cleaning ook naar haar mening gevraagd en de uitkomst van mijn overwegingen zal zaterdag vanzelf bekend worden. Wink

En deze mening is inmiddels gegeven Wink
Maar ik zeg niets Smile

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 05 april 2016 11:18 PM
  [ # 44 ]

Ik zou gewoon die hele kar wrappen in oud BX-blik.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Breeze
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1291
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 06 april 2016 01:05 AM
  [ # 45 ]

Die Nielsje, altijd constructief/positief Wink .

Adri

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook