3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

399 euro (was: 400 euro)
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7998

Gepost: 09 januari 2026 03:29 PM
  [ # 31 ]

Onder deze omstandigheden, in een niet verwarmde garage, is het niet zo gek dat de auto níet opdroogt. Dan maar een handje helpen.

En ondertussen 20 jaar aan vieze handen in de Biotex! Waar die afsluitclips al niet handig voor zijn.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11940

- Xantia TD SX
Gepost: 09 januari 2026 04:55 PM
  [ # 32 ]

Dat is wel echt een dieptereiniging, zeg Cool

En een euro aan kleingeld onder de matten teruggevonden?

Derk

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 januari 2026 05:31 PM
  [ # 33 ]
Penny Lane schreef:

Dat is wel echt een dieptereiniging, zeg Cool

Sopje was helemaal bruin na twee uur.

Penny Lane schreef:

En een euro aan kleingeld onder de matten teruggevonden?

Cool

Profiel  

bibberkip
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 972

Gepost: 09 januari 2026 06:10 PM
  [ # 34 ]

Sopje bruin na 2 uur? Precies wat we vermoedden !  Wink

meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.

Profiel  

ChrisB
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 295

Gepost: 09 januari 2026 09:43 PM
  [ # 35 ]

En je was al spekkoper! Lekker bezig zo, de boel zal straks wel Robijntjesfris ruiken.

Bij mijn Dyane tref ik alleen Belgische Franken aan.

ex-en
Meerdere 2cv’s
Citroen BX Deauville
Citroën BX Palais, 1990 -> werd BX 1400 GTI ABS
XM V6 Exclusive 1991
Acadiane

Nu
2cv Scharrelston (bouwpakket 1 op 1 schaal)
Dyane 6

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 09 januari 2026 11:16 PM
  [ # 36 ]

Er was iets met de zetels. Vanaf het begin vond ik het al niet helemaal kloppen, maar kon ik niet de vinger op de zere plek leggen. Inmiddels ben ik er achter dat iemand ‘de moeite heeft genomen’ om stoelen en een achterbank uit een nieuwere R56 generatie MINI in dit paarse hok te schroeven. Op zich geen onaardige upgrade, ze zitten best wel lekker. Hoe kwam ik daar achter? Nou, doordat, tijdens de sopbeurt, me het volgende opviel:

Niet echt een af-fabriek airbag. Tenzij dit ejector seats zijn, maar dan had ik tenminste ook een panoramadak verwacht. Bij de andere stoel is hetzelfde gedaan. Dus om te zorgen dat het airbaglampje niet aan gaat, sloop je de airbag uit de oude stoel, tierib je die onder de nieuwe stoel, en sluit je de boel zo aan. Ik weet niet of ik hier om moet lachen, of me er over op moet winden.

Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik de boel toch maar even in orde gemaakt vanavond. Weg met de losse airbags, en de juiste stekkers op de kabels van de in de stoel aanwezige airbags aangesloten. Kan zo de auto in.

Verder nog wat klein grut, onder andere de a-b- en c-stijlkappen gewassen en een nieuwe accu in de sleutel geplaatst.

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6253

- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Gepost: 10 januari 2026 01:56 AM
  [ # 37 ]

In hoeverre er direct gevaar in die airbag"oplossing” zat weet ik niet, maar veiliig was het zéker niet. Goed opgelost.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook