8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8
   
Gert z’n Xantia: Guess who’s back, back again?  Update .24-6-26
bibberkip
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1161
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 23 maart 2026 10:08 PM
  [ # 106 ]

De veerpoten van de xantia zijn best sterk hoor. De xm was gevoeliger, maar je kunt er goed bij om het te bekijken. Als er geen scheuren in de rubber zichtbaar zijn, en de stalen schotels zijn niet serieus verroest ( rot) dan weet je waar je aan toe bent. Van de mijne waren de rubbers best goed , maar de schotels waren slecht. Volgens de keurmeester viel het mee, maar heb ze toch vervangen bij ca 500.000km. Wat meespeelt is of de veerbollen netjes up to date zijn gehouden in de jaren, als je met snoeiharde bollen hebt gereden , dan moeten de rubbers de klappen opvangen, en dat is slecht.

Over de dieselprijs…sja wen er maar even aan, we zullen het er even mee moeten doen.

rust is prima op z’n tijd…..
.
but rust ain’t

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5556
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
- BX 1,4
Gepost: 24 juni 2026 10:27 PM
  [ # 107 ]

Inmiddels zijn we een paar maanden verder en tikken we bijna de 250,000km aan.

Sinds kort zitten eindelijk de Belfast eronder!


IMG_6267 by Gert H, on Flickr

IMG_6268 by Gert H, on Flickr


Ook de Activa interieur zit erin, wat het mooier maakt, en beter zit.
En nog een nieuwe chromenstrip voor de voorbumper gevonden.

Zal van deze laatste 2 nog foto’s maken. De houdige foto’s worden niet herkend met uploaden Confused

 

Profiel  
 
 
8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8
 
© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook